#Siir Kanalı IRC Logları

2023/12/16

Saat dilimi: GMT+3 (Türkiye)

Profesyonel Dijital Hizmetler

SMSAL.COM.TR - Anında SMS onay hizmeti ile hesap doğrulama | APIUP.COM.TR - WhatsApp, Telegram API'leri ve VDS hizmetleri

1[00:02:27]
<barbiee>
.kahve neXus
2[00:05:06]
<LinkinPark>
selamlar, saygılar
3[00:06:02]
<barbiee>
.ara neXus
4[00:06:09]
<barbiee>
Olur
5[00:06:10]
<barbiee>
.d
6[00:07:59]
<barbiee>
.dürt nexus
7[00:08:58]
<barbiee>
.kim nexus
8[00:09:02]
<barbiee>
Yo
9[00:10:56]
<barbiee>
neXus
10[00:19:17]
<barbiee>
.vur neXus
11[00:22:13]
<barbiee>
neXus :unamused:
12[00:23:27]
<LinkinPark>
neXus bey bakın hanımefendiye artık
13[00:23:40]
<LinkinPark>
ilginizi çekmek için daha be yapmalı
14[00:23:44]
<LinkinPark>
ne*
15[00:31:13]
<ViJdan>
.siir
16[00:40:48]
<Dehliz>
!sans
17[00:40:51]
<Dehliz>
!söz
18[00:41:14]
<Dehliz>
Garip gönül4.3.
19[01:04:31]
<Dehliz>
!seslen Ya_Hayy
20[01:11:43]
<Dehliz>
!sans
21[01:11:46]
<Dehliz>
!söz
22[01:14:38]
<Dehliz>
Gerisi yalan2.2.
23[01:14:54]
<Dehliz>
!sor Bademe
24[01:15:03]
<Dehliz>
!yolver bot
25[01:29:37]
<Dehliz>
!söz
26[01:37:08]
<Dehliz>
O Kömür Gözlerin Del'etti Beni4.2.2.
27[01:37:10]
<Dehliz>
!söz
28[01:48:32]
<Dehliz>
Dil gizli gizli5.4.
29[01:48:38]
<Dehliz>
!sans
30[01:48:47]
<Dehliz>
!söz
31[02:03:29]
<Dehliz>
!sans
32[02:03:32]
<Dehliz>
!söz
33[02:21:14]
<Dehliz>
!sans
34[02:21:30]
<Dehliz>
!kim Bademm
35[07:43:26]
<Key>
Canın Sağolsun ;) Zaten pek bir işe yaramıyordu...
36[08:03:12]
<Mac>
Hmm... Bu nedir böyle NoMercy ? Yarım porsiyon op mu ? ;P 15,15 6,6 0,12 Geveze mIRC 6,6 15,15 
37[08:10:54]
<EsLeMMS>
Hmm... Bu nedir böyle NoMercy ? Yarım porsiyon op mu ? ;P 15,15 6,6 0,12 Geveze mIRC 6,6 15,15 
38[08:14:48]
<EsLeMMS>
Hmm... Bu nedir böyle NoMercy ? Yarım porsiyon op mu ? ;P 15,15 6,6 0,12 Geveze mIRC 6,6 15,15 
39[08:23:11]
<Sophie>
HalfOp icin tesekkürler NoMercy. 4TR2Sohbet Script 4™
40[08:24:29]
<HamSe>
insanlar, aileler, kurumlar ve toplumlar ilerlemek icin yeni bir seyler gelistirirler ve uygulamaya gecirirler.
41[08:24:37]
<HamSe>
Bu, bir adim oteye gitmenin, bir basamak yukselmenin en onemli aracidir.
42[08:24:45]
<HamSe>
Peki,
43[08:24:53]
<HamSe>
neden farkliliklar olusur, kimileri gelisirken kimileri geri kalir veya az gelisir.
44[08:25:01]
<HamSe>
Bunun bir nedeni uzerinde duracagim, sadece elestirmek.
45[08:25:17]
<HamSe>
Size bir calisaniniz, saatlerce belki de gunlerce calisip hazirladigi raporunu sundugunda, bir takim hatalari varsa, olumsuz bir atmosferde, catik kaslarla elestirmek, calisanin motivasyonu ve gelisimi icin cok buyuk engel olusturur.
46[08:25:33]
<HamSe>
Bir hanimefendinin, bin bir guclukle ve heyecanla hazirladigi yemegin tadina bakan esinin gozlerine bakarken, mimiklerini takip ederken, esinin hosuna gitmeyen bir durum icin yuzunu eksitmesi, daha kotusu bir takim elestirilerde bulunmasinin hanimefendi uzerindeki etkisini dusunun. 8 yasindaki bir cocugun, ovgu bekleyerek yaptigi bir seyi anlatirken ogretmenin, annenin veya babanin kayitsiz kalmasi veya olmamis demesi.
47[08:25:41]
<HamSe>
Yasadigim bir ornegi anlatayim. Yillar once bir projede gorev almistim. Sorumlulugumda olan bir konuyla ilgili calismami proje liderine sunmak uzere hazirlik yaptim, ancak bazi eksikler vardi. Bu cekinceyle proje liderinin odasina girdim, konusmami “calismanin bir takim eksikleri oldugundan” bahsederek girmeye calisirken, proje lideri gozuyle elimdeki dosyayi isaret ederek, “sen bir seyler dusunmussun, hazirlik yapmissin, yazili hale getirmissin, ne olu
48[08:25:57]
<HamSe>
iste sadece elestirmek kisiler, aileler, kurumlar ve toplumlar arasindaki farkin onemli bir nedeni olmaktadir.
49[08:26:05]
<HamSe>
Peki, elestirmeyecek miyiz? Elbette elestiri olmalidir, ancak nasil elestiri yapmaliyiz ogrendikten sonra.
50[08:26:13]
<HamSe>
Elestirmek kolaydir. Bir seyler yapmak kolay midir? Ranga Guru'nun hikayesi ile meseleyi noktalayalim:
51[08:26:29]
<HamSe>
Hindistan'da 'Renklerin Ustasi' anlamina gelen Ranga Guru adinda bir ressam varmis.
52[08:26:37]
<HamSe>
Bu unlu ressamin bir ogrencisi egitimini tamamlamis, son resmini yapip hocasi Ranga Guru'ya goturmus ve resmini degerlendirmesini istemis.
53[08:26:53]
<HamSe>
Ranga Guru resme bakmis ve soyle demis: Sen artik buyuk bir ressamsin.
54[08:27:01]
<HamSe>
Resmini halk degerlendirsin. Bu resmi al, sehrin kalabalik bir meydanina as.
55[08:27:09]
<HamSe>
Yanina da bir kirmizi kalem ile su yaziyi birak: Lutfen begenmediginiz yerlere carpi koyunuz.
56[08:27:25]
<HamSe>
ogrenci soyleneni yapmis ve birkac gun sonra resme bakmaya gittiginde gormus ki, emegini ve yuregini ortaya koyarak yaptigi tablo, kirmizi carpilarla doldurulmus.
57[08:27:33]
<HamSe>
ogrenci buna cok uzulmus. Tabloyu almis ve hocasina goturmus.
58[08:27:49]
<HamSe>
Ranga Guru, ogrencisine uzulmemesini soylemis ve ayni resmi yeniden yapip yanina da yagli boya ve firca ile birlikte su yaziyi birakmasini soylemis:
59[08:27:57]
<HamSe>
Lutfen begenmediginiz yerleri duzeltiniz.
60[08:28:13]
<HamSe>
ogrenci birkac gun sonra gidip bakmis, tabloya kimse dokunmamis. Bu duruma cok sevinerek durumu hocasina anlatmis.
61[08:28:21]
<HamSe>
Ranga Guru soyle demis:
62[08:28:29]
<HamSe>
Sen ilk seferde belki de hayatinda hic resim yapamayan insanlara firsat verdin ve acimasiz elestiriler ile karsilastin.
63[08:28:37]
<HamSe>
Bu duruma cok uzuldun. ikinci sefer ise hatalarin duzeltilmesini istedin. Oysa kimse konuyu duzeltmeye cesaret edemedi.
64[08:28:45]
<HamSe>
carpi koymak, begenmemek, karalamak, kolaydir. insanoglu baskalarinda kusur aramada pek aceleci ve pek acimasizdir
65[08:29:02]
<HamSe>
...
66[09:04:53]
<Son>
Günaydın
67[09:07:26]
<HamSe>
Günaydın,
68[09:19:40]
<EsLeMMS>
Hmm... Bu nedir böyle NoMercy ? Yarım porsiyon op mu ? ;P 15,15 6,6 0,12 Geveze mIRC 6,6 15,15 
69[09:24:46]
<EsLeMMS>
Hmm... Bu nedir böyle NoMercy ? Yarım porsiyon op mu ? ;P 15,15 6,6 0,12 Geveze mIRC 6,6 15,15 
70[10:27:59]
<MayK>
4S.aleyküm Mutlu Sabahlar
71[10:29:41]
<MayK>
4H.buldum Tşk Ederim
72[10:52:45]
<By46ErzM>
Selam kanal
73[10:52:49]
<By46ErzM>
.çay kanal
74[10:55:06]
<HamSe>
Aleyküm selam.
75[10:55:09]
<HamSe>
Hoş geldin abi.
76[10:55:33]
<By46ErzM>
Oooo
77[10:55:40]
<By46ErzM>
Hoş buldum HamSe gardaşım eyvallah
78[10:55:54]
<HamSe>
naber abi, nasılsın ?
79[10:56:16]
<By46ErzM>
Eyem gardaş sen nasılsın
80[10:56:33]
<HamSe>
iyi olacağız inş abi.
81[10:56:36]
<HamSe>
hastayim biraz.
82[10:56:47]
<By46ErzM>
Geçmiş olsun
83[10:56:50]
<By46ErzM>
Neyin var
84[10:57:02]
<HamSe>
üşütmüşüm.
85[10:57:17]
<By46ErzM>
Cibildah gez gez
86[10:57:23]
<By46ErzM>
Üşütürsün tabi
87[10:57:32]
<HamSe>
delikanlılık yapıyorum :D
88[10:57:38]
<By46ErzM>
:))))
89[10:57:40]
<By46ErzM>
Yapma
90[10:57:55]
<HamSe>
abi olduktan sonra yapmıyorum.
91[10:57:59]
<HamSe>
ama olana kadar aynı :D
92[10:58:08]
<By46ErzM>
:)))))
93[10:58:10]
<By46ErzM>
Efferim
94[10:58:17]
<HamSe>
:))
95[10:58:20]
<HamSe>
sen nasılsın ?
96[10:58:25]
<HamSe>
işe alışabildin mi ?
97[10:58:37]
<By46ErzM>
Valla ikinci bahari yaşıyorum
98[10:58:43]
<By46ErzM>
Alıştım Alıştım
99[10:58:54]
<By46ErzM>
Favoriler arasında oldum
100[10:58:57]
<By46ErzM>
:)))
101[10:59:02]
<HamSe>
o nasıl oldu abi ?
102[10:59:07]
<HamSe>
biri mi var ?
103[10:59:27]
<By46ErzM>
Bahalim
104[10:59:34]
<By46ErzM>
Operasyon lar basladi
105[10:59:36]
<By46ErzM>
:)))
106[10:59:45]
<By46ErzM>
Pusular kurudum
107[11:01:08]
<HamSe>
owww.
108[11:01:12]
<HamSe>
hayırlı olur inş.
109[11:01:19]
<By46ErzM>
Amin inşallah
110[11:01:39]
<By46ErzM>
Bahalim şimdilik ortada ele avuca gelen bisi yok
111[11:08:26]
<HamSe>
inş bir an önce olur abi.
112[11:08:28]
<HamSe>
ne diyelim.
113[11:09:11]
<By46ErzM>
Hayirlisi
114[11:09:17]
<By46ErzM>
Eyvallah Allah razı olsun
115[11:09:57]
<HamSe>
Amin cümşemizden abi.
116[11:10:27]
<By46ErzM>
:slight_smile:
117[11:24:46]
<Mustafa>
SA
118[12:03:37]
<nosceteipsum>
.söz
119[12:06:24]
<nosceteipsum>
Emir oldu vaki...
120[12:06:32]
<nosceteipsum>
Aşkı doldur saki...
121[12:06:53]
<nosceteipsum>
Aklım başımda değil...
122[12:07:22]
<nosceteipsum>
Ciğerim yanıyor..
123[12:07:32]
<nosceteipsum>
Gören aldanıyor...
124[12:07:47]
<nosceteipsum>
Dert göz yaşımda değil..
125[12:10:35]
<nosceteipsum>
Attığım her adım benden uzakta..
126[12:10:59]
<nosceteipsum>
Bastığım her yerde yokmuşum meğer..
127[12:12:49]
<nosceteipsum>
Meylim yoktur aşikara...
128[12:13:07]
<nosceteipsum>
Sır olana bağlanmışım....
129[12:13:27]
<nosceteipsum>
Karanlığı yara yara ...
130[12:13:36]
<nosceteipsum>
Nur olana bağlanmışım..
131[12:14:24]
<nosceteipsum>
Fuzulidir aşkı beyan...
132[12:14:45]
<nosceteipsum>
Sevilene herşey ayan...
133[12:14:59]
<nosceteipsum>
Sediğini unutmayan..
134[12:15:09]
<nosceteipsum>
Yar olana bağlanmışım...
135[12:15:47]
<nosceteipsum>
Haktan gayrı her birseye..
136[12:15:56]
<nosceteipsum>
Kör olana bağlanmışım..
137[12:16:10]
<nosceteipsum>
Ne açlığa ne tokluga..
138[12:16:27]
<nosceteipsum>
Istikametim yokluğa..
139[12:16:46]
<nosceteipsum>
Sırtımı dönüp yokluğa...
140[12:17:04]
<nosceteipsum>
Bir olana bağlanmışım ..
141[12:17:07]
<Eylül>
Selam aleyküm.
142[12:17:21]
<nosceteipsum>
Aleyküm selam
143[12:17:50]
<HamSe>
Aleyküm Selam.
144[12:17:53]
<HamSe>
Hoş geldiniz.
145[12:18:05]
<Eylül>
Teşekkür ederim.
146[12:18:19]
<Eylül>
Böldüm sanırım, devam ediniz lütfen.
147[12:18:30]
<nosceteipsum>
Estf bitti
148[12:18:37]
<nosceteipsum>
Siz buyrun
149[12:19:13]
<HamSe>
Rica Ederim.
150[12:19:16]
<Eylül>
Pek şiir yazmam, okumayı tercih ediyorum.
151[12:22:23]
<nosceteipsum>
Şiir yazmak da maharet ister..
152[12:23:09]
<Eylül>
Maalesef, ben de o maharet yok. Farkında olduğum için, yazılanı okumakla yetiniyorum.
153[12:24:36]
<nosceteipsum>
Bende de yok
154[12:27:24]
<HamSe>
Müsade var mı ?
155[12:27:39]
<HamSe>
Ben bir şey paylaşayım.
156[12:28:41]
<nosceteipsum>
Estf
157[12:28:44]
<nosceteipsum>
Buyrun
158[12:29:05]
<HamSe>
Tatli dille basarili eleman yetismez!
159[12:29:07]
<HamSe>
Şiir Değil.
160[12:29:21]
<HamSe>
odun yok, tesekkur yok, sirt sivazlamak yok ama en ufak bir hatada affetmek de yok. Haftanin en cok konusulan filmi 'seytan Marka Giyer' deki Runway'in bas editoru Miranda Priestly'nin ozeti budur. Yaninda calis calis kudur! Neyse, Hincalim hafta icinde 'Cihat Baban filmdeki Miranda gibiydi, onun sayesinde bizim gibi gazeteciler yetisti' yazinca ben de konuyu detaylica sorayim dedim. siz ne dersiniz; her basarili insanin arkasinda Miranda gibi bir patron mu v
161[12:29:39]
<HamSe>
* AYsE: Basari icin Miranda gibi mudurler ya da patronlar gerekli mi? HiNCAL: Evet gerekli, aynen oyle olmasi lazim.
162[12:29:53]
<HamSe>
* Tatli dille guzellikle, basarili elemanlar yetistirilemez mi? is yurumez mi? Yurumuyor hayir!
163[12:30:09]
<HamSe>
* Nesi yurumuyor? Yurumedigini goruyorsun! Yeni nesilde yetismisleri soyle. Bu bir usta-cirak iliskisi. Turkiye'de babalar ogullarini ustaya teslim ederken 'Eti senin kemigi benim' derler. Usta olmak kolay degil, cile cekeceksin. Acimasiz bir ustan oldugunu bileceksin.
164[12:30:25]
<HamSe>
hos goru rahatlık verir...
165[12:30:41]
<HamSe>
* Boylece attigin her adima dikkat edecek, nefesini ensesinde hissedeceksin. imkansizliklar icinde yaratici olmayi dusunebileceksin.
166[12:30:57]
<HamSe>
* Patron korkusu yaratici yapiyor yani! insanin hosgorulu oldugunu bilirsen, beni de nasil olsa affeder dersen, iste o kadar rahatsin.
167[12:31:13]
<HamSe>
* Peki boyle sert, acimasiz ve affetmeyen olmak; patronlugun degismez rolu mudur? Bu bir yaradilis meselesi. cirakliktan ustaliga giden yol engellerle doludur. Bu engellerin hepsi aslinda baktigin zaman, seni asmamakta hakli gosteren engeller.
168[12:31:29]
<HamSe>
* Eh itinayla engellere bahane bulunur tabii... Hosgorulurse engele bakar, sana bakar 'Dogru bu engel gecilmez, ben de olsam gecemezdim' der seni affeder ve sen o engelde kalirsin. Halbuki ustanin affetmeyecegini bilirsen o engeli gecersin, obur engeli de gecersin, oburunu de ve ustaliga ulasirsin. Bugun Turkiye'de iyi gazeteci yetismeyisinin sebebi, hosgorulu genel yayin muduru! Ben her turlu yanlisi yaparim bu yanima kâr kaliyor bunu biliyorum.
169[12:31:45]
<HamSe>
* Filmdeki Miranda bu hosgorusuzlugu o kadar abartmis ki... Firtina cikmis, ucaklar kalkmiyor ve asistani onu Miami'den New York'a o gece getirecek ucak bulamadi diye 'En buyuk hayal kirikligim sensin' konusmasi yapiyor! Muhabirimiz yok, paramiz yok; odenmedigi icin telefonlarimiz kesik. Tek haber kaynagimiz Anadolu Ajansi... Adnan Menderes emir verdi, bize bulten de vermemeye basladilar. Yani aynen filmdeki kiz gibi...
170[12:32:01]
<HamSe>
* caresizsiniz, elleriniz bombos... Haber alma kaynagim yok! Ertesi gun Cihat Baban gazeteye gelir. Biri Milliyet biri Yenigun 'Lefter dunku idmanda sakatlanmis. Bu haber bizde niye yok?' der.
171[12:32:17]
<HamSe>
* siz ne cevap verirsiniz? 'Cihat Bey istanbul'da muhabirim yok, telefonum da yok' demeye kalkardim. Derdi ki, 'Bana bunlari anlatma, ben seni bu gazeteye casus diye almadim. Tabii bir takim mazeretlerin var ama bu mazeretlerin beni ilgilendirmez. sana sordugum; 'bu haber niye yok'. Bu bir soru degil, onun icin cevap verme!'
172[12:32:33]
<HamSe>
* Peki hic kizmadiniz mi? Pes etmediniz mi? Dayanmak kolay degil, insanin cildirma noktasi var... Tabii kizardik, istifa etmeye kalkardik. Ama biz; Ahmet, agabeyim ve ben gazeteciligin boyle ogrenildigini bilirdik. O yuzden aramizda bir anlasma yaptik. Kim kizip giderse, obur ikisi gidip onu geri getirecek diye.
173[12:32:49]
<HamSe>
* Bu sistemi cesitli mesleklerdeki arkadaslarima da soylemeli. Her gun biri arayip, bitmez tukenmez isteklerden biktigini, yetisemedigini soyluyor, agliyor... Ve bu sistem isledi. Biz imkansizliklar icinde gazetecilik yapmayi ogrendik. Bugun akla hayale gelmez imkanlar var, gazetecilik yapilmiyor. cunku mudurleri hesap sormuyor. Bu haber niye yok? su unsurlari niye eksik? Niye kalkip Mardin'e gitmemis? Maddi imkanlar da var...
174[12:33:05]
<HamSe>
iyisini iyi yapmalisin...!
175[12:33:21]
<HamSe>
* Bir de filmde, 'eger isinde ilerlemek istiyorsan biraz kotu olmayi ogrenmelisin, duygusal davranmamalisin cunku iyi niyetli davranmak ise yaramiyor' gibi bir mesaj var. Ki bu bence is hayatinda cok dogru... Cehennemin yollari iyi niyet taslariyla dosenmistir. isini yapacaksin, istersen kotu niyetli ol Her hafta gelip karsima oturdugun zaman ben senin niyetinle ilgilenmiyorum, isini nasil yaptiginla ilgileniyorum.
176[12:33:46]
<HamSe>
...
177[12:35:22]
<nosceteipsum>
İyilik kötülükten her daim iyidir..bence
178[12:35:46]
<HamSe>
Ama rahatlık verir.
179[12:36:00]
<nosceteipsum>
Çok acı diil mi bu
180[12:36:00]
<HamSe>
burası da gerçekçi bir yaşanılmışlık.
181[12:36:14]
<HamSe>
biraz abartılı, ama bu gerekiyor bazende.
182[12:36:17]
<nosceteipsum>
Evet malesef
183[12:36:29]
<Eylül>
Okuyayım.
184[12:36:33]
<nosceteipsum>
Gidişat öyle olsa da
185[12:36:35]
<HamSe>
Lütfen.
186[12:36:46]
<nosceteipsum>
Ben doğru oldugunu düşünmüyorum
187[12:37:01]
<nosceteipsum>
Denge önemli olan
188[12:37:08]
<nosceteipsum>
Dengeyi kurmak
189[12:37:39]
<HamSe>
Özür dilerim.
190[12:37:45]
<HamSe>
15 dk kadar bir işim var.
191[12:37:46]
<HamSe>
geleceğim.
192[12:37:52]
<nosceteipsum>
Kötülük kazanmamalı...iyiliğe tercih edilecek hale gelinmemeli
193[12:37:53]
<HamSe>
o zaman devam edelim.
194[12:38:41]
<nosceteipsum>
Kolay gelsin..ben de nikime dönüp kenara cekileyim..size iyi sohbetler dilerim..
195[12:43:38]
<Eylül>
Başarı psikolojisi farklı bi olgu aslında. Fazla hoşgörü, insanı çözüm odaklı olmaktan uzaklaştırır. Rahatlık anında beynin düşünce yapısıyla, gerginlik anındaki yapısı aynı değildir.
196[12:44:04]
<Eylül>
Eğer çözüm odaklı olmak istiyorsa kişi, rahatlıktan uzak durmalıdır.
197[12:45:10]
<Eylül>
Orda denildiği gibi; nasılsa affeder düşüncesi fazla hoşgörüden kaynaklıdır. Ve bu da karşı tarafı durmaya yönlendirir.
198[12:45:52]
<Eylül>
Daha iyisi varken, elindekiyle yetinmek insanın ilerlemesini durdurur.
199[12:46:07]
<Eylül>
Bu öğrencilikte de böyledir, iş hayatında da.
200[12:47:24]
<Eylül>
Bazen bi tebessüm, bi bakış bile insanın sıvazlanması yerine geçebilir.
201[12:47:35]
<Eylül>
Sürekli hoşgörüde kişi bunu farketmez.
202[12:47:48]
<Eylül>
Herşey yerinde ve kararında olmalıdır.
203[12:54:22]
<Halid>
“Onca kalabalığa rağmen bu nasıl yalnızlık! “ NoMercy
204[12:57:45]
<HamSe>
Geldim.
205[12:58:18]
<HamSe>
Okuyalım.
206[12:59:28]
<HamSe>
Beynimiz olumlu aldığı tepkimelere doğal olarak bir yumuşadığı aşikar.
207[12:59:47]
<HamSe>
ama tepki ile karşılaştığında ise, o olay'a karşı daha duyarlı halde oluyor.
208[13:00:00]
<Jayo`FeLoNy>
Aynı anda otz kişiyle konuşan kızı ba.bası sevsin .
209[13:00:04]
<Geveze-164234710>
Sizinde belirttiğiniz gibi /nick HamSe
210[13:00:17]
<Geveze-164234710>
Sizinde belirttiğiniz gibi,
211[13:00:29]
<Eylül>
Burda ki kastım tabii ki şiddet değil. Ama bi yaptırım olması gerekiyor.
212[13:00:49]
<HamSe>
Evet, şiddette o işin ilerleyişine mani olacaktır.
213[13:01:02]
<Eylül>
Rahatlık oturmayı getirir.
214[13:01:22]
<Eylül>
Oturarak başarıya ulaşan tek varlık tavuktur.
215[13:01:25]
<HamSe>
çarresizliği ön plana getirecektir.
216[13:01:43]
<HamSe>
büyük birşey başarıyor ama, onun yaptığını yapabilen de yok.
217[13:01:50]
<HamSe>
benzeri yada eşdeğeri de olmadı.
218[13:02:08]
<Eylül>
Ama işini yapıyor, işi oturmak.
219[13:02:39]
<Eylül>
İşin gerekliliği yapılırsa başarı kaçınılmaz olur zaten.
220[13:02:51]
<Eylül>
Ve hiç bi işin gerekliliği yetinmek değildir.
221[13:02:56]
<Halid>
Herkes Düştü :)
222[13:02:57]
<Halid>
“Onca kalabalığa rağmen bu nasıl yalnızlık! “ NoMercy
223[13:03:09]
<LeyLim>
8,8l8,2 NoMercy Halfop icin tesekkurler 8,8l 2,2.8,8.8,2 FB 8,8.2,28,2 AfraN III 8,8.2,28,2 FB 2,28,8.2,2.
224[13:04:04]
<Eylül>
Daha iyisinin varlığı biliniyorsa ve kişi buna gitmet için çabalamıyorsa, o zaman yaptırıma maruz kalacağının farkında olmalı ki ayağa kalksın.
225[13:04:24]
<HamSe>
Bu bir zincir halkası değil mi ?
226[13:04:37]
<Eylül>
Yoksa nasılsa bişey olmuyor dediğinde herkesliği kabul ediyodur.
227[13:04:46]
<HamSe>
zayıf olanlar sürekli eziliyor, güçlüler arasında kaybolup gidiyor.
228[13:04:58]
<Eylül>
Ve başarı farklılıklarla ön plana çıkar.
229[13:05:22]
<HamSe>
Farklı olmadığınızda diğerlerinden ayrılan bir yönünüz olmaz ki !
230[13:05:33]
<Eylül>
O zaman başarı da olmaz.
231[13:05:56]
<HamSe>
Farklılaşmadığımızda başarının adıda geçebileceği bir yer olmaz.
232[13:06:05]
<Eylül>
İş hayatı acımasızdır. Kişi kendinden iyisinin var olabilirliğini hep ön planda tutmalı.
233[13:06:30]
<Eylül>
Yokda ilk gözden çıkarılan kendisi okur.
234[13:06:31]
<HamSe>
Aslında sadece iş hayatında değil bu. Orada daha ön planda sadece.
235[13:06:32]
<Eylül>
Olur.
236[13:06:55]
<Eylül>
Hoşgörüden yola çıkıldığı için, iş hayatı.
237[13:07:08]
<Eylül>
Sosyal hayatta hoş görü ön planda olmalı.
238[13:07:17]
<HamSe>
Biz Toplumunda bir de bir iş yapmadan değnekçilik yaparakta kariyer edinen insan sayısı fazlaca.
239[13:07:32]
<Eylül>
Kapı kapandığında kişi, patron değil insan olduğunu farkedebilmeli.
240[13:07:42]
<HamSe>
Ego
241[13:07:56]
<Eylül>
Kariyer=başarı?
242[13:08:12]
<HamSe>
egosuz olur sa daha da mantıklı.
243[13:08:30]
<Eylül>
Kariyer sahibi insanlar başarılı mı?
244[13:09:34]
<HamSe>
Babalarının varlığı ile gelmemiş olanlarda başarılı olan sayısı pek az.
245[13:10:05]
<Eylül>
Kariyer sahibi insanlar başarılı mı?
246[13:10:45]
<HamSe>
kendi emeği ile oluşan bir kariyer mi ?
247[13:10:51]
<HamSe>
önce bunu bilmek gerekir.
248[13:11:08]
<Eylül>
Kariyer sahibi olmak başarılı olmak mı?
249[13:11:16]
<HamSe>
Hayır.
250[13:11:31]
<HamSe>
Sizce ?
251[13:11:37]
<Eylül>
Başarıyla kariyeri aynı olguda açıklayamayız o halde.
252[13:12:13]
<HamSe>
kariyer ile aynı olguda değildir. Beraber ilerlediği çok yön vardır. diyebilirmiyiz ?
253[13:12:14]
<Eylül>
Bi şekilde işinde isim yapmış insanlar, kariyer sahibidir. Ama hepsi başarılı mıdır? Bu tartışılır.
254[13:13:37]
<Eylül>
Kariyer daha çok maddi odaklıdır.
255[13:13:48]
<HamSe>
[13:09]» <HamSe> Babalarının varlığı ile gelmemiş olanlarda başarılı olan sayısı pek az.
256[13:13:58]
<HamSe>
bunun için yazmıştım.
257[13:14:30]
<Eylül>
O sebeple ayrı tutulmalı.
258[13:15:06]
<Eylül>
Davranışsal bakılırsa olaya, kariyer sahibinin arkasından iyi konuşuluyorsa o zaman başarılıdır diyebiliriz.
259[13:15:12]
<HamSe>
İşini severek yapanlar daha kariyer sahibi diyebilirmiyiz peki ?
260[13:15:36]
<Eylül>
Evet, ben de onu dedim.
261[13:16:31]
<HamSe>
Aklıma Eski koordinatör'ümüz geldi.
262[13:17:05]
<Eylül>
Bu tarz insanlar her yerde vardır.
263[13:17:08]
<HamSe>
Miranda Havası ile Ego kütlesi bir kişi.
264[13:17:12]
<HamSe>
Burada yok.
265[13:17:27]
<Eylül>
Burada derken?
266[13:17:35]
<HamSe>
bulunduğum yerde yok.
267[13:17:53]
<Eylül>
Miranda havası abartılmış ama olması gereken bi durum bana göre.
268[13:18:02]
<Eylül>
Şöyle ki;
269[13:18:15]
<HamSe>
Koordinatörümüz için bence normal. O öyle idi.
270[13:18:18]
<HamSe>
Buyrun.
271[13:18:42]
<Eylül>
Çözümler zor şartlar altında üretildiğinde, daha uzun süreli, kalıcı olır.
272[13:19:11]
<Eylül>
Psikolojik baskı başarı için gereklidir. Fikrimce.
273[13:19:28]
<Eylül>
Çok büyük başarılara bakalım.
274[13:20:01]
<Jayo`FeLoNy>
Bu gün dünya çay günü herkee benden çay sadece hatır gönül bilenlere :)
275[13:20:04]
<HamSe>
Geçmişte yaşanan yoksulluk diyebilirmiyiz ?
276[13:20:15]
<Eylül>
Yoksulluk zorluk değil mi?
277[13:20:25]
<HamSe>
Zorluk.
278[13:20:31]
<Eylül>
Mesela; Mimar Sinan.
279[13:21:11]
<Eylül>
Prut savaşı sırasında ordu, Prut nehrine gelir. Karşıya geçemez.
280[13:21:23]
<Eylül>
Bu başlı başına bi sorun ve zorluk.
281[13:21:31]
<Eylül>
Karşıya geçilmek zorundadır.
282[13:21:42]
<Eylül>
Kanuni emri vardır.
283[13:22:17]
<Eylül>
Prut nehri Avrupa'nın en hızlı debisine sahip nehirlerinden biri.
284[13:22:42]
<Eylül>
Köprü insaatı neredeyse imkansız.
285[13:23:25]
<Eylül>
Mimar Sinan düşünür taşınır ve nehir yatağını genişleterek köprü yapabileceğini hesaplar.
286[13:23:45]
<Eylül>
O..nn.günde yatağı genişleterek,
287[13:23:48]
<HamSe>
Bunu bilmiyorum.
288[13:23:49]
<Eylül>
Köprüyü yapa.
289[13:24:07]
<Eylül>
Bu köprü sayesinde imparatorluğun baş mimarı olur.
290[13:24:29]
<Eylül>
Çünkü gerginlik vardır. Çözüm odaklı olmak zorundadır.
291[13:24:43]
<Eylül>
Ve çözer de.
292[13:24:53]
<Eylül>
Bu başarıdır.
293[13:25:17]
<Eylül>
Mehmet Akif İstiklal Marşımızı zor şartlarda yazar.
294[13:25:21]
<Eylül>
Bu bi başarıdır.
295[13:26:07]
<Eylül>
İsmini hatırlamıyorum.
296[13:26:28]
<Eylül>
İtalya'da avrupanın en büyük katedrali yapılır ama kubbesi yoktur.
297[13:26:30]
<HamSe>
Çaresizlik içinde bulunan çözümler az önce de dediğiniz gibi daha kalıcı oluyor.
298[13:27:03]
<Eylül>
Dönemin kralı o zamanların mimarlarından birine emir verir. En büyük kubbeyi yapacaksın der.
299[13:27:12]
<Eylül>
Ve o mimar o kubbeyi yapar.
300[13:27:15]
<Eylül>
Neden?
301[13:27:19]
<Eylül>
Emir vardır.
302[13:27:28]
<Eylül>
Yapmasam da olur diyebilir mi?
303[13:27:32]
<Eylül>
Diyemez.
304[13:27:56]
<Eylül>
Çözüm odaklı olmak zorundadır ve o katedralin kubbesini ihtişamla tamamlar.
305[13:27:58]
<HamSe>
yapmamış olsa idi. Şu an yapan Mimar'ı konuşmuş olurduk belkide.
306[13:28:19]
<Eylül>
Tabii ki.
307[13:28:42]
<Eylül>
Koca Sinan'ı Mimar Sinan yapan o köprüdür.
308[13:28:59]
<HamSe>
Prut savaşının detayını bilmiyordum.
309[13:29:10]
<HamSe>
sadece adını bir kere duymuştum.
310[13:29:14]
<Eylül>
Evet Prut Köprüsü.
311[13:29:30]
<Eylül>
O savaşın dönüm noktasıdır.
312[13:29:57]
<HamSe>
Hatta ben Tuna ve tuncada yapılan köprüleri onunla bağdaştırıyordum.
313[13:30:05]
<HamSe>
kafam karıştı.
314[13:30:12]
<HamSe>
bunları bir gözden geçirmem gerek.
315[13:30:19]
<Eylül>
hayır, tuna nehri farklı.
316[13:30:22]
<Eylül>
Mesela
317[13:30:38]
<Eylül>
Mimar Sinan'ın yaptığı köprülerin hiç biri aynı değildir.
318[13:31:04]
<Eylül>
Bunun sebebinin o zamanki zorluk derecelerine göre değiştiği öne sürülür.
319[13:31:17]
<Eylül>
Rivayet ama bağdaştırılma olasılığı fazla.
320[13:32:41]
<Eylül>
Mimar Sinan'ı mutlaka araştırın.
321[13:32:43]
<aNTePLi_BeY>
S.a Hoş Sohbetler
322[13:32:50]
<Eylül>
Aleyküm selam.
323[13:32:52]
<HamSe>
Başarının Sırrı, zorluk.
324[13:32:58]
<HamSe>
Aleyküm Selam.
325[13:33:32]
<Eylül>
Ben de zorluk anında kişinin daha başarılı olduğu düşüncesindeyim.
326[13:33:46]
<Eylül>
Geçmiş örnekler bunu kanıtlıyor.
327[13:34:08]
<HamSe>
Peki, bu zorlukları mevcut zamanda kendimize uyguladığımızda çok dışarıda kalmazmıyız ?
328[13:34:21]
<Eylül>
Uygulanamaz.
329[13:34:32]
<Eylül>
O zamanki şartlar farklı.
330[13:34:43]
<Eylül>
Ama şimdi ki dönemin de zorlukları başka.
331[13:34:58]
<Eylül>
Kendi döneminin zorluklarından geçmeli kişi.
332[13:34:59]
<Jayo`FeLoNy>
İbo şov neşesi istiyorum böyle her an herşeye kahkaha atcak kafada olmak . .
333[13:35:37]
<Eylül>
Nasılsa bişey demiyor? Cümlesinden vazgeçmeli.
334[13:35:42]
<HamSe>
Sizce nedir? Şimdiki zaman sorlukları ?
335[13:36:50]
<Eylül>
Bizim zamanımızda böyle miydi?
336[13:37:19]
<Eylül>
Şimdi ki zaman zorluğu bence çocukluktan başlıyot.
337[13:37:29]
<Eylül>
Çocuk olmak zor bu zamanda.
338[13:37:47]
<Eylül>
O sebeple ebeyn olup, çocuk yetiştirmek de zor.
339[13:37:51]
<HamSe>
Toprağa dokunulmadan büyüyen bir çocukluk ön planda.
340[13:38:18]
<Eylül>
Yeter ki sesi çıkmasın ne isterse alırımdiyerek çocuk yetiştirilmez.
341[13:38:22]
<HamSe>
Teknolojiye son derece aktif içine zorla sürüklenen bir çocukluk aktif.
342[13:38:40]
<Eylül>
Bu çocukları düşünmekten zor görmekten uzaklaştırır.
343[13:39:05]
<HamSe>
umursamaz, vurdumduymaz yapıyor.
344[13:39:15]
<Eylül>
Nasılsa annem var arkamda.
345[13:39:27]
<Eylül>
Anne gidiyor öğretmene kızıyor çünkü.
346[13:39:33]
<HamSe>
))
347[13:39:38]
<Eylül>
Sen nasıl çocuğuma ses yükseltirsin?
348[13:39:56]
<Eylül>
Bu da çocukta lakaytlığı getiriyor.
349[13:40:21]
<HamSe>
Ben ilkokul öğretmenimi bir kaç sene önce gördüm. Elim ayağım birbirine dolaştı.
350[13:40:25]
<Eylül>
Ama baksan o anneye kendi evinde, çocuğuna psikolojik şiddet uyguluyordur.
351[13:41:04]
<HamSe>
şimdiki öğretmenlerde de sıkıntı büyük ama.
352[13:41:25]
<Eylül>
Çağımızın ebeveyn sorunlarının en başında, bana göre; kendi çocuğuna yetemeyen ebeveynlerin bi sınıf öğrenciye yetebilen öğretmen beklemesinden kaynaklı.
353[13:42:09]
<HamSe>
İtiraz ediyorum.
354[13:42:15]
<Eylül>
Böyle aileler okunca öğretmenlerde de aman sınıfı geçsin naparsa yapsın mantığı oluşabiliyor.
355[13:42:41]
<HamSe>
kesinlikle katılamıyorum, ben öğretmenlerinde yeterince eğitimli olmadığı düşüncesindeyim.
356[13:42:45]
<Eylül>
Asla sözüm her ebeyn ve öğretmen için değil.
357[13:43:03]
<Eylül>
Zaman bu duruma ilerliyor kastım sadece.
358[13:43:27]
<Eylül>
Eğitim sistemini ele alırsak yol değişir.
359[13:43:34]
<HamSe>
dedikleriniz çok doğru, ama tümüne dahil edildiğinde tümleşmiş oluyor.
360[13:43:36]
<Eylül>
Demek istediğim şu aslında.
361[13:43:41]
<HamSe>
Buyrun.
362[13:43:45]
<Eylül>
Tümüne dahil etmiyorum.
363[13:43:56]
<Eylül>
Sorun oraya doğru gidiyor demek istiyorum.
364[13:44:14]
<Eylül>
Aileler öğretmenlerin kendilerini geliştirmelerini istiyor değil mi?
365[13:44:26]
<HamSe>
yakın zamanda hiç ilk öğretim okuluna gittiniz mi ?
366[13:44:30]
<Eylül>
Daha aktif daha eğitimli, daha daha daha...
367[13:45:11]
<HamSe>
özellikle de devlet okulları diyeyim hatta.
368[13:48:20]
<HamSe>
Gelmedi yazdı iseniz.
369[13:48:33]
<Eylül>
Sorunun
370[13:48:36]
<Eylül>
Hepsi
371[13:48:42]
<Eylül>
Öğretmende mi?
372[13:49:17]
<HamSe>
Şahsen, gördüklerimde evet.
373[13:49:51]
<Eylül>
Size göre bütün suç öğretmenlerde. Doğru mu anladım?
374[13:50:09]
<HamSe>
Gördüğüm öğretmenlerde.
375[13:50:21]
<HamSe>
Tüm MEB'e bağlı öğretmenleri kastetmiyorum.
376[13:50:38]
<HamSe>
bu konuda çok muzdarip olduğum noktalar var çünkü.
377[13:50:59]
<Eylül>
Ne gibi?
378[13:51:17]
<HamSe>
Öğretmen ödev veriyor.
379[13:51:32]
<HamSe>
yapıyoruz çocuk ile.
380[13:51:36]
<HamSe>
Soru yanlış.
381[13:51:44]
<HamSe>
cocuk ile okula gidiyoruz.
382[13:51:49]
<HamSe>
öğretmene izahat ediyoruz.
383[13:51:56]
<HamSe>
sınıfta değil.
384[13:52:03]
<HamSe>
rencde etmiyoruz da.
385[13:52:20]
<HamSe>
ama kalkıyor siz benden daha iyi biliyor iseniz öğretmen neden olmadınız diyor.
386[13:52:53]
<HamSe>
ödev veriliyor.
387[13:52:59]
<Eylül>
Soruyu çözmesini istediniz mi?
388[13:53:11]
<HamSe>
istediğimizde de çöözmek istemiyor.
389[13:53:20]
<HamSe>
muhhattap almak istemiyor..
390[13:53:28]
<HamSe>
benden iyi mi biliyorsun diyor!
391[13:54:02]
<HamSe>
Bu sıradan bir matematik sorusu.
392[13:54:20]
<Eylül>
Sorunun ne
393[13:54:25]
<Eylül>
Bi dk.
394[13:55:08]
<HamSe>
Peki.
395[13:56:25]
<Eylül>
Bu şekilde davranan kişilerin durumlarına bakıldığı zaman da konu yine yaptırımların olmamasına geliyor.
396[13:56:41]
<Eylül>
O tarz öğretmenler maalesef ki mevcut.
397[13:56:50]
<HamSe>
işte gidiyorsun müdür'e iletiyorsun.
398[13:56:50]
<Jayo`FeLoNy>
14 Allame & Tepki ~ Sen
399[13:57:02]
<HamSe>
müdür bakıyor. Haklıyız.
400[13:57:08]
<HamSe>
baktığı ile kalıyor.
401[13:57:45]
<HamSe>
1 defter ile ilköğretim bitirse bir öğrenci ne düşünürsünüz ?
402[13:57:56]
<Eylül>
Bu az önce bahsigeçen aile potansiyelinde büyümeyle doğru orantılı.
403[13:58:04]
<Eylül>
Öğretmen nasışsa bakmıyor.
404[13:58:10]
<HamSe>
bizim yazılmayan defterlerimiz var.
405[13:58:11]
<Eylül>
İmza atıp geçiyor.
406[13:58:24]
<Eylül>
Ya da aile nasılsa sorgulamıyor.
407[13:58:25]
<HamSe>
92 ilk sınav.
408[13:58:30]
<HamSe>
97 ikinci sınav.
409[13:58:35]
<HamSe>
sözlü 50
410[13:58:40]
<HamSe>
gidiyorum soruyorum.
411[13:58:47]
<HamSe>
neden 50 ?
412[13:58:52]
<HamSe>
ne yaptıda 50 aldı.
413[13:58:57]
<HamSe>
bileyim hatamı!
414[13:59:04]
<HamSe>
ben öyle uygun gördüm.
415[13:59:07]
<HamSe>
neye göre ?
416[13:59:11]
<HamSe>
öğretmen benim.
417[13:59:27]
<HamSe>
neyden 50 almış çocuk ?
418[13:59:34]
<HamSe>
silgisini derste havaya atmış.
419[13:59:41]
<HamSe>
elli almış.
420[14:00:17]
<Jayo`FeLoNy>
Sana paçalı şalvar giydiriceğim bıldırcınım :)
421[14:00:34]
<Eylül>
Sonra?
422[14:00:58]
<HamSe>
şikayet edince 80 oluyor sözlü
423[14:01:18]
<HamSe>
öğretmen ingilizce ödevi veriyor.
424[14:01:23]
<HamSe>
bu okul.
425[14:01:27]
<HamSe>
video çekiyorsun.
426[14:01:35]
<HamSe>
türkçe ve ingilizce bu okul diyorsun.
427[14:01:50]
<HamSe>
bu videoları moive maker ile birleştiriyorsun.
428[14:02:01]
<HamSe>
bu eczane, bu postahane.
429[14:02:06]
<HamSe>
vs.vs.
430[14:02:12]
<HamSe>
cocuk 3. sınıf.
431[14:02:29]
<HamSe>
flash disk'e atıp gönderiyorsun.
432[14:02:38]
<HamSe>
ödevi çocuk mu yapmış oluyor ?
433[14:03:15]
<Eylül>
Siz mi yapıyorsunuz?
434[14:03:29]
<HamSe>
çocuk rol model olarak o videolarda sadece bu okul diyor yada schooll diyor.
435[14:03:57]
<HamSe>
3.sınıf okuyup video birleştirebilen bir filozof cocuğum yok malesef.
436[14:04:47]
<Eylül>
Bütün proje ödevleri aile destekli olmuyor mu?
437[14:04:57]
<HamSe>
Bu öğretmen o flash'ı açıp o ödeve bakıyormu ? Sizce ?
438[14:05:18]
<HamSe>
proje ödevi değil bu.
439[14:07:26]
<Dfgfg>
Düştüm. Bi dk
440[14:10:15]
<HamSe>
Peki.
441[14:11:09]
<HamSe>
Eylül nickini atalım isterseniz.
442[14:11:13]
<HamSe>
geçemiyor iseniz.
443[14:13:01]
<Dfgfg>
Deniyorum olmuyor.
444[14:13:23]
<Jayo`FeLoNy>
Cool takılcam cringe dolu espiri yapıp içimdeki deliyi ortaya çıkartmayın .
445[14:13:29]
<HamSe>
4/nick Eylül
446[14:13:31]
<HamSe>
yapınız.
447[14:14:02]
<HamSe>
4/ns identify şifre
448[14:14:22]
<Eylül>
Şifre istemiyor
449[14:14:31]
<Eylül>
Yine sorun var
450[14:14:39]
<Eylül>
Sonra deneyin diyor.
451[14:14:46]
<HamSe>
olabilir.
452[14:14:52]
<HamSe>
az önce de bizim nickler değişti.
453[14:15:01]
<HamSe>
servisler düşmüş olabilir.
454[14:15:16]
<HamSe>
Devam edebiliriz.
455[14:15:21]
<Eylül>
Bilmiyorum ama sıkıcı olmaya başladı, bu durum.
456[14:16:18]
<HamSe>
bu konu ile ilgili kalabalık olduğu için sürekli güncellemeler oluyor.
457[14:16:32]
<Eylül>
Maalesef eğitim sistemi, başlı başına sorun teşkil ediyor.
458[14:16:40]
<HamSe>
Aynen öyle.
459[14:16:51]
<HamSe>
o öğretmen o ödeve bakmadı bile.
460[14:16:54]
<Eylül>
Ne öğretmenler ne de aileler destek eğilimli gidiyor.
461[14:17:20]
<Eylül>
Öğretmene bakıyoruz çok ilgili karşısında ilgisiz aileler
462[14:17:24]
<Eylül>
Ya da tam tersi.
463[14:17:41]
<Eylül>
Öğretmene atılmaya çalışılan çocuklar, git öğretmenine sor.
464[14:18:05]
<HamSe>
Aynen Öyle.
465[14:18:26]
<HamSe>
Bu durum malesef ülkemizde Bir cahiliye dönemine gidecek seviyede hızla ilerliyor.
466[14:18:49]
<Eylül>
Rahatlık hoşgörü arttıkça karlılıklı olara bi sonuca varılabileceğini düşünmüyorum.
467[14:19:07]
<HamSe>
Size katılıyorum.
468[14:19:07]
<Eylül>
Öğretmrnliğe meslek gözüyle bakan kişiler zaten kendilerini belli ediyolar.
469[14:19:27]
<Eylül>
Ha buna karşılık aile olmayı da meslek sananlarda aynı ivmede ilerliyor.
470[14:20:17]
<HamSe>
Ailelerin çocuk yetiştirmelerini ben Hayvanat bahçesinde maymunlara fıstık atılmalarına benzetiyorum.
471[14:20:19]
<HamSe>
Şöyle,
472[14:20:26]
<HamSe>
AvM lerde görüyoruz.
473[14:20:40]
<HamSe>
yapma kızım, koşma oğlum. Elleme, dokunma.
474[14:20:46]
<HamSe>
şu çizgide yürü.
475[14:20:48]
<HamSe>
böyle ye.
476[14:20:50]
<HamSe>
vs.vs.
477[14:21:09]
<HamSe>
hayvanat bahçelerinde de maymunlara hangi köşeden fıstık atarsanız oradan bekliyor.
478[14:21:22]
<Eylül>
Öyle yetişen çocuklar öğretmenliği meslek sanarlar.
479[14:21:59]
<HamSe>
aynen öyle.
480[14:22:07]
<Eylül>
Kişi zamanın neresinde olursa olsun kendini yetiştirmeyi bırakmamalı.
481[14:22:16]
<HamSe>
bir öğretmen gördüm.
482[14:22:21]
<HamSe>
dedim öğretmenin bu mu ?
483[14:22:25]
<HamSe>
evet,
484[14:22:49]
<HamSe>
Yemin ederim. Taksimde Şu laylaylom dolaşan tipler vardır.
485[14:22:55]
<HamSe>
onlar daha usturuplü.
486[14:23:16]
<HamSe>
elinde tesbih'i yok hallederiz abi demedi bir tek :D
487[14:23:29]
<HamSe>
bu konu benim bam tel'im di.
488[14:23:32]
<HamSe>
gerildim.
489[14:24:41]
<Jayo`FeLoNy>
14 Patron & Ceg ~ Taviz yok
490[14:24:45]
<HamSe>
ünv de iken bir öğretim görevlimiz vardı. Konya Şeker fabrikasından emitasyon bir şeker çuval'ı vardı masasında. Hocam bu ne derdim ara ara, neden o kadar değerli olduğunu merak ettiğimden.
491[14:24:55]
<HamSe>
ellemez ve kimseye de ellettirmezdi.
492[14:25:28]
<HamSe>
Kendisi bursa uludağ üniversitesi, Süt ürünleri mezunu idi.
493[14:25:44]
<HamSe>
Bizim otomotiv teknolojileri dersimize girerdi.
494[14:26:22]
<HamSe>
O şeker çuvalını hep merak ederdim. son yıl bütlere kaldığım bir ders ile ilgili odasına girdiğimde,
495[14:26:46]
<HamSe>
o bize elletmediği şeker çuvalından, çayına şeker attığını gördü bu gözlerim.
496[14:26:56]
<HamSe>
geçen günlerime hala eyvahlar ederim.
497[14:27:20]
<Eylül>
Bukowski ne güzel söylemiş...
498[14:27:33]
<Eylül>
Ahh insanlar, herşeyi bulup, kendini bulamayanlar.
499[14:28:20]
<Eylül>
Bi çok okula gidiyorum, yüksek okullar dahil. Buna benzer olaylar maalesef fazlasıyla mevcut.
500[14:28:50]
<Eylül>
İktisat okuyup, bibuçuk dönem formasyonla öğretmen olan çok kişi var.
501[14:29:09]
<HamSe>
bizim tez ödevimiz 1976 model bir serçe almaktı okula :)
502[14:29:16]
<Eylül>
Yapılan işte kar amacı güdülüyorsa, bu durumların önüne geçilemez.
503[14:29:34]
<HamSe>
Aldık o dersi geçtik 7 arkadaş.
504[14:29:58]
<HamSe>
bir kaç yıl önce Konya'ya gittim. Hocamı ziyaret etmeye.
505[14:30:04]
<HamSe>
onuda gördüm.
506[14:30:45]
<HamSe>
Hocamın şu dediği çok şaşırttı. Otomotiv bölümü okuyup, bu meslek üzerine ilerleyen tek öğrencimsin :)
507[14:30:54]
<HamSe>
bende bıraktım.
508[14:31:58]
<Eylül>
Olay burda aslında.
509[14:32:04]
<Eylül>
Dayatmalı bi eğitim.
510[14:32:19]
<Eylül>
Sonrasında o yönde ilerlenilmesi gerektirilen bi durum.
511[14:32:44]
<Eylül>
Kişi kendinden bilmiyor işi.
512[14:32:53]
<Eylül>
Kendinin farkında değil.
513[14:33:09]
<HamSe>
Nasıl farkında olsun.
514[14:33:14]
<HamSe>
süt ürünleri mezunu.
515[14:33:20]
<HamSe>
otomotiv dersi veriyor.
516[14:33:29]
<Eylül>
Bi çok eğitimciyle görüşüyorum, hepsi meslek.
517[14:33:35]
<HamSe>
Ehliyet alamamış birisinde bahsediyorum.
518[14:33:42]
<Eylül>
Ya da bi çok doktor, yine meslek.
519[14:33:52]
<Eylül>
Öyle öğretilmiş hayatı yaşamışlar.
520[14:33:59]
<Eylül>
Çocuğum doktor olsun.
521[14:34:10]
<Eylül>
Acaba o çovuğa sormuşlar mı?
522[14:34:27]
<Eylül>
Çocuklar annem öğretmen babam doktor olmamı istiyor diyor.
523[14:34:41]
<Eylül>
Ya da yükseköğretimdeki öğrencilerle konuşuluyor,
524[14:34:51]
<Eylül>
Kazandık puanımız buna yetti.
525[14:35:04]
<Eylül>
Kendin nerdesin?
526[14:35:06]
<HamSe>
bu işte para var dediler yazdım, diyeni de çoktur.
527[14:35:09]
<Eylül>
Ne istiyorsun?
528[14:35:34]
<Eylül>
Kâr amacı varsa tamam mantığını herkes aşamıyor.
529[14:35:48]
<Eylül>
Bu durumda da, kariyer var ama başarı nerede?
530[14:35:52]
<Eylül>
Tartışılır.
531[14:38:35]
<HamSe>
Emeğin değeri bilinmediği sürece, eğitimin farkına varılmadı sürece bu sistem bu şekilde ilerler düşüncesindeyim.
532[14:38:39]
<Geveze-1420404770>
[4Voice1] 13Eylül1 [439. 212Voice1] ~ Keyifli sohbetler dileriz! ~
533[14:38:40]
<Geveze-1420404770>
[4Voice1] 9nada1 [4953. 212Voice1] ~ Keyifli sohbetler dileriz! ~
534[14:39:16]
<Eylül>
Peki, sormazlar mı kendini ne kadar eğitiyorsun diye?
535[14:40:06]
<HamSe>
Kendimi çevremi eğitebilme yönünde sürekli geliştirmeye yönelik çalışmalarım devam ediyor.
536[14:40:25]
<HamSe>
Son zamanlarda bunu aksatmış olsam da devam edeceğinden eminim.
537[14:40:42]
<Eylül>
Genel olarak bakmak gerekiyor.
538[14:40:57]
<HamSe>
Ben kendi kapımı süpüreyim.
539[14:41:09]
<HamSe>
çevreme örnek olabildiğimce.
540[14:41:16]
<Eylül>
Mesela öğretim sistemi değişkenlik gösteriyor.
541[14:41:29]
<Eylül>
Yeni nesil eğitim adı altında.
542[14:41:47]
<Eylül>
Konulara ne kadar hakim olunuyor, ya da bakılıyor mu?
543[14:42:13]
<Eylül>
Bi konu üzerinde durulurken kişi kendini yeterli görüyor mu?
544[14:42:19]
<Eylül>
Görmüyorsa ne yapıyor?
545[14:42:32]
<Eylül>
Yoksa günü kurtarayım mı?
546[14:42:55]
<Eylül>
Sosyolojide etkileşim ne kadar uygulanıyor?
547[14:43:20]
<Eylül>
Siz kapınızı süpürürken yan taraftaki kapıya söylüyor musunuz sen de süpür diye?
548[14:43:30]
<Eylül>
Yoksa sizi görmesini mi bekliyorsunuz?
549[14:43:40]
<HamSe>
Söylüyorum.
550[14:43:45]
<Eylül>
Bunlar hep varsayımlar. Üzerinde çokça tartışılır.
551[14:44:19]
<HamSe>
Bu konu çok su götürür.
552[14:44:23]
<Eylül>
Bi çok yöntem çıkar ortaya ama yine konu algıların açılmasına bağlanır. Zorluk derecesine.
553[14:44:31]
<HamSe>
günlerce konuşulur.
554[14:44:34]
<Eylül>
Davranışsal değerler böyledir.
555[14:44:38]
<HamSe>
biraz siyaset gibi.
556[14:44:47]
<HamSe>
herkes olumlu gördüğünce açıklar.
557[14:44:51]
<Eylül>
Herkes aynı değildir çünkü. Va dahi davranışları da.
558[14:44:56]
<HamSe>
Eve gider, aynı...
559[14:45:37]
<Eylül>
Yan gel yat Osman demek mi, öp babanın elini demek mi?
560[14:45:54]
<Eylül>
Kişi yönünü kendine göre belirler.
561[14:46:14]
<HamSe>
Olumsuzu kim ister ki ?
562[14:46:24]
<Eylül>
Neye göre olumsuz?
563[14:46:28]
<HamSe>
Olaylara ilk olarak nasıl bakarız ?
564[14:46:29]
<Eylül>
Kime.göre?
565[14:46:34]
<HamSe>
Olumlu mu olumsuz mu ?
566[14:46:48]
<Eylül>
Kariyer bana göre başarı değildir, ona göre başarıdır.
567[14:47:10]
<Eylül>
Davranışlar nesnel değildir.
568[14:47:24]
<Eylül>
En fazla genellenir ama bu da kesinlik ifade etmez.
569[14:47:43]
<Eylül>
A kişisi olumlu bakarken, b kişisi bardak boş der.
570[14:47:51]
<Eylül>
Ama bu onun eksiği midir?
571[14:47:55]
<Eylül>
Tartışılır.
572[14:48:18]
<Eylül>
Bazı kişiler olumsuzlukları aşarak hazsağlar.
573[14:48:35]
<Eylül>
Bazıları da olumlu bakar fazlasını ister.
574[14:48:55]
<HamSe>
bazılarıda bu olumsuzlukları düşünürken boğulur ve vazgeçer.
575[14:49:08]
<Eylül>
O da tercihtir.
576[14:49:22]
<Eylül>
En fazla motive edip vazgeçmemesi için çaba sağlanılabilir.
577[14:49:30]
<Eylül>
Ama vazgeçti dite yargılanmaz.
578[14:49:47]
<Eylül>
Saygı çerçevesi aşılmamalı.
579[14:49:49]
<HamSe>
yargılanması doğru değildir diyelim.
580[14:50:11]
<Eylül>
O sebeple kili kendini motive edecek kavramlara ihtiyaç duyabilir
581[14:50:15]
<Eylül>
Arkadaş gibi.
582[14:50:40]
<HamSe>
Bu kısa sürede tanınanlardan olmaması kaydı ile.
583[14:50:52]
<usuLca>
Eylül:
584[14:51:19]
<Eylül>
Onu bilemeyiz. Arkadaş kavramına nasıl bakıldığıyla alakalı. Ama dediğim gibi siz şanslısınız.
585[14:51:25]
<Eylül>
Efendim.
586[14:51:32]
<HamSe>
Sizde şanslısınız.
587[14:51:40]
<usuLca>
Binsuru kadinon widyosu var bende
588[14:51:53]
<usuLca>
Mesela humanur cok masum duruyor demj
589[14:51:55]
<usuLca>
Nada
590[14:52:01]
<usuLca>
Letlim lokum
591[14:52:12]
<usuLca>
Ohnlarca kadinin widyosu var bende
592[14:52:13]
<Eylül>
Anlamadım.
593[14:52:28]
<usuLca>
Buranin eski root adminiyim
594[14:52:45]
<usuLca>
Insanlari tanimaktan igrendim
595[14:52:54]
<usuLca>
Saygi dedjnya hani
596[14:53:06]
<usuLca>
Burada kocasini aldatann yuhzlerce kadin
597[14:53:06]
<Eylül>
Tanıyacağınız insanlar sizin seçiminiz olmuyor mu?
598[14:53:08]
<usuLca>
Var
599[14:53:21]
<usuLca>
Senide section diyelim
600[14:53:25]
<usuLca>
Insan sandim
601[14:53:30]
<usuLca>
Serefli bildim
602[14:53:49]
<Eylül>
Anlamadım.
603[14:53:49]
<usuLca>
Such bendem inoluyir
604[14:53:57]
<HamSe>
!temizle
605[14:54:08]
<Eylül>
Suç neye göre?
606[14:54:24]
<Eylül>
Ne demek istediğinizi anlamadım.
607[14:54:32]
<HamSe>
attım kanaldan.
608[14:55:05]
<Eylül>
Tuhaf.
609[14:55:24]
<HamSe>
İnsanoğlu.
610[14:55:36]
<HamSe>
Kumaş değil ki bakınca anlayabilesin.
611[14:55:44]
<HumaNur>
Efendim biri mi bana Seslendi bakmıyordum...?
612[14:55:50]
<HamSe>
yazdıkça anlaşılabiliyor bazen.
613[14:55:58]
<Eylül>
Çamur at izi kalsın.
614[14:56:10]
<HamSe>
Aynen öyle.
615[14:56:58]
<HamSe>
işime döneyim.
616[14:57:02]
<HamSe>
Bugün cumartesi.
617[14:57:04]
<HumaNur>
Neyse....
618[14:57:16]
<Eylül>
Kolay gelsin.
619[14:57:18]
<HamSe>
33 dknız kaldı. Sizinde.
620[14:57:29]
<HamSe>
Teşekkür ederim. Güzel Sohbetti.
621[14:57:45]
<Eylül>
Ben teşekkür ederim.
622[14:57:59]
<HamSe>
Birşey sorayım da öyle gideyim.
623[14:58:14]
<HamSe>
Sizi yukarıya almamızda bir sakınca teşkil edermi sizin için ?
624[14:58:22]
<Eylül>
Yukarı?
625[14:58:26]
<HamSe>
&
626[14:58:49]
<Eylül>
Teşekkür ederim, bu kadarı benim için yeterli.
627[14:58:52]
<HamSe>
+ değilde &
628[14:59:34]
<Eylül>
Yerimde rahatım.
629[14:59:37]
<HamSe>
ben yazmak isterim. bazı durumlarda çamurları temizlemek adına.
630[14:59:49]
<HamSe>
Bir beklentisi yada bir amacı yok.
631[15:00:19]
<Eylül>
Çamurların önemi yok benim için. Teşekkür ederim yine de.
632[15:00:38]
<HamSe>
Öneminin olmadığının farkındayım.
633[15:01:29]
<HamSe>
Birde neden Selam Aleyküm ?
634[15:01:33]
<HamSe>
Bunu anlamıyorum.
635[15:01:49]
<HamSe>
Selamun Aleyküm değil de !
636[15:02:20]
<Eylül>
Alışkanlık. Çok konuşmamın getirdiği doğrusu olmasa da.
637[15:03:57]
<Geveze-87166577>
hayırlısı olsun.
638[15:04:09]
<Geveze-87166577>
Allaha Emanet.
639[15:04:16]
<Eylül>
Kolay gelsin.
640[15:04:23]
<HamSe>
Teşekkürler.
641[15:04:34]
<Eylül>
Rica ederim.
642[15:04:49]
<RizaiiLahiye>
Eylül: sanalda guht vermeyi ahnnenden mi ogrendin
643[15:05:11]
<HumaNur>
Terbiyesiz
644[15:05:19]
<HumaNur>
.temizle
645[15:05:23]
<HumaNur>
!temizle
646[15:05:59]
<Geveze-87166597>
IRC Operatorlerimizden4 TOGG kanala girdi.
647[15:05:59]
<Geveze-87166597>
Services Adminlerimizden4 DevelBot kanala girdi.
648[15:05:59]
<Geveze-87166597>
Root Adminlerimizden ve 04Üst Yönetim01 yetkilisi4 Levent kanala girdi. 4[2 #Yönetim 4]
649[15:05:59]
<Geveze-87166597>
ERKEK 4Kanal yöneticisi konumuna geçti. 4[#Siir4]
650[15:05:59]
<Geveze-87166597>
[ERKEK] ~ [Böylesini görmedin :grin:]
651[15:08:14]
<Rengareng>
Bu karilari realde miken yok sanala vuruyorlar kendilerini
652[15:08:27]
<HamSe>
!temizle
653[15:09:25]
<HamSe>
+M
654[15:11:59]
<Nesibe>
HamSe:voiceler senden mi
655[15:12:01]
<Nesibe>
)
656[15:14:43]
<HamSe>
kanal +M de ondan dolayı.
657[15:16:35]
<Nesibe>
Evt
658[15:16:46]
<Nesibe>
Sistemde çöküp duruyo
659[15:17:15]
<HamSe>
Evet. Bakamıyorum Saldırı oluyor.
660[15:17:59]
<Nesibe>
Aynen
661[15:18:16]
<_VaKaR_>
Hehe çok sağol ya HamSe :)) 15,15 6,6 0,12 mIRCALem ProfesyoneL 6,6 15,15 
662[15:22:38]
<SeDa>
slm iyi hafta sonları
663[15:22:59]
<SeDa>
Hehe çok sağol ya . Manyak Karizma oldu... :))
664[15:23:04]
<HumaNur>
Ve Aleyküm Selam Hosgeldin SeDa abla
665[15:23:15]
<Jayo`FeLoNy>
Omurgalı olmanın kitabı yok ki okuyup öğrenesin gez öyle jelibon gibi :)
666[15:23:38]
<SeDa>
HumaNur hb kuzum
667[15:24:44]
<DoNtSpEaK>
4,1S15,1âdece 4,1S15,1us4`15,1uyorum4...
668[15:24:45]
<DoNtSpEaK>
4,1Bir 0(4Ölüm0) 0SesSizliğidir Benim SusKunLuğum4.. 
669[15:38:16]
<elifgibi>
.söz
670[16:00:57]
<Jayo`FeLoNy>
Bayılıyorum doğruları sölediğim için kovulduğum köylerin yanışını izlemeye :)
671[16:19:28]
<Jayo`FeLoNy>
Eskiye dönüp ne güzeldi demicem daha güzelini yaşamak zorundayım bunun için varım . . :)
672[16:21:36]
<Zekirdek>
selam lar
673[16:22:26]
<Zekirdek>
h.b tşk ler
674[16:23:10]
<Zekirdek>
beni soran varmı?
675[16:28:09]
<Zekirdek>
güzel kızlar chat yapmaz:))
676[16:30:15]
<Zekirdek>
hepinizi döverim:))
677[16:34:54]
<Jayo`FeLoNy>
Oturunca göbeği pirelli lastik gibi katlanan kızlar napıyo acaba şuan :)
678[16:46:45]
<Jayo`FeLoNy>
Gidenin yerini daha iyiSi alır Bak iŞine :)
679[17:00:12]
<Jayo`FeLoNy>
Havada bi bulut kovanın dumanı duramam yerimde sadece yukarı &
680[18:13:57]
<DeLL>
Ping Me
681[18:16:36]
<gRaL>
selam ederim
682[18:16:36]
<DeLL>
Ping Me
683[18:26:50]
<DeLL>
Ping Me
684[18:36:36]
<Semt>
12,02I02,12I00,02 NoMercy Halfop (%) icin tesekkur. 02,12I12,02I 12,02I02,12I00,02 AfraN IX 02,12I12,02I
685[18:49:29]
<DeLL>
Ping Me
686[19:15:28]
<Semt>
12,02I02,12I00,02 NoMercy Halfop (%) icin tesekkur. 02,12I12,02I 12,02I02,12I00,02 AfraN IX 02,12I12,02I
687[19:26:31]
<Son>
Selam.
688[20:20:13]
<Daphne>
güzel erkekler chat yapmaz.
689[20:26:54]
<iLLeTBey>
Daphne
690[20:30:57]
<iLLeTBey>
Merlin netde Daphne
691[20:35:31]
<Çamur>
DarkAngel yine çok cekicisin
692[20:56:40]
<MayK>
4 Hisler Doğru, Kişiler Yanlıştı...
693[21:10:32]
<Neyzen>
.saz
694[21:10:35]
<Neyzen>
.söz
695[21:18:00]
<Limonçiçeği_>
Bahaaaaa
696[21:43:34]
<Neyzen>
.söz
697[21:56:00]
<Neyzen>
.söz
698[21:56:11]
<Neyzen>
))
699[21:56:31]
<Neyzen>
an'in dünün yarinidir
700[21:56:37]
<Neyzen>
fark ettigin anda harekete gec
701[21:56:55]
<Neyzen>
yoksa o yarin hicbir zaman bulamayacaksi
702[21:56:56]
<Neyzen>
n
703[21:57:05]
<Neyzen>
simdi var mi ?
704[21:57:20]
<Neyzen>
simdi var mi derken ki süre bile gecmiste kaliyor
705[22:27:10]
<deLiyureK>
Kural basit..Herkesin kendin gibi olmasını beklersen YALNIZ kalırsın,Herkesi kendin gibi görürsen ALDANIRSIN!=======şenol
706[22:28:44]
<Mesnevi>
UYARI: Sajoin koruması açıktır, lütfen izinsiz kanala çekmeyiniz!
707[22:29:11]
<Neyzen>
.kos Mesnevi
708[22:29:13]
<Neyzen>
))
709[22:37:09]
<Neyzen>
.söz
710[22:43:39]
<ThomasShelby>
Hmm... Bu nedir böyle NoMercy ? Yarım porsiyon op mu ? ;P 15,15 6,6 0,12 Geveze mIRC 6,6 15,15 
711[23:33:36]
<_---GAADDARR_>
Asortik_hatun
712[23:33:53]
<_---GAADDARR_>
Asortik_hatun nasılsın
713[23:43:40]
<Dehliz>
!sans
714[23:43:50]
<Dehliz>
!söz
715[23:44:13]
<Fearless>
selam.
716[23:49:45]
<Key>
Selamlar ~
717[23:50:11]
<Dehliz>
!sans

Profesyonel Dijital Hizmetler

SMSAL.COM.TR

Türkiye'nin En Güvenilir Geçici SMS Onay Platformu!

WhatsApp, Facebook, Telegram, Instagram, Twitter, TikTok, Discord, Snapchat, LinkedIn, Pinterest ve 500+ platformda hesap doğrulama için premium geçici telefon numaraları. Anında SMS alın, hesaplarınızı güvenle onaylayın!

  • ⚡ Anında SMS Alma Garantisi
  • 🌐 500+ Platform Desteği
  • 🔒 SSL Güvenlik Sertifikası
  • 📱 Mobil Uyumlu Panel
  • 💳 Güvenli Ödeme Sistemi
  • 🎯 Otomatik SMS Yönlendirme
  • 👥 Toplu Hesap Oluşturma
  • 🚀 API Entegrasyonu
SMSAL'a Hemen Git

APIUP.COM.TR

Geliştiriciler İçin Profesyonel API ve VDS Hizmetleri!

Yüksek performans VDS sunucuları, WhatsApp & Telegram API'leri, Skype entegrasyonu, sanal numara oluşturma, radyo hosting, IRC botları ve modülleri, IRCd yazılımları. Geliştiriciler için kapsamlı API çözümleri ve bulut hizmetleri!

  • 💬 WhatsApp Business API
  • 📢 Telegram Bot API
  • 🖥️ Performans Odaklı VDS
  • 🤖 IRC Bot Geliştirme
  • 📞 Sanal Numara API
  • 📻 Radyo Hosting Çözümleri
  • 🔧 Özel Yazılım Geliştirme
  • ☁️ Bulut Sunucu Hizmetleri
APIUP'a Hemen Git

BFSistem Güvencesi ile Profesyonel Hizmet

2020'den beri binlerce müşteriye hizmet veren güvenilir platformlar. Müşteri memnuniyeti %99.8, 7/24 teknik destek, güvenli ödeme sistemi.
Tüm hizmetlerimiz SSL sertifikası ile korunmaktadır.

Yükleniyor...