#Siir Kanalı IRC Logları

2023/12/15

Saat dilimi: GMT+3 (Türkiye)

Profesyonel Dijital Hizmetler

SMSAL.COM.TR - Anında SMS onay hizmeti ile hesap doğrulama | APIUP.COM.TR - WhatsApp, Telegram API'leri ve VDS hizmetleri

1[00:07:11]
<ZiRvE>
.soz
2[00:07:21]
<ZiRvE>
.söz
3[00:07:40]
<Mustafa>
Sa
4[00:07:57]
<ZiRvE>
Aleykum selam Mustafa hg
5[00:08:00]
<elifgibi>
.sifresizler
6[00:08:35]
<Mustafa>
ZiRvE hb tsk ederim
7[00:10:13]
<Halid>
Pff.
8[00:14:14]
<Mustafa>
SadeM
9[00:20:44]
<KaranLık>
Hmm... Bu nedir böyle NoMercy ? Yarım porsiyon op mu ? ;P 15,15 6,6 0,12 Geveze mIRC 6,6 15,15 
10[00:21:18]
<Mustafa>
Away.
11[00:22:04]
<Neyzen>
.söz
12[00:27:03]
<DieFoRYou>
.söz
13[00:27:05]
<DieFoRYou>
.sans
14[00:29:11]
<elifgibi>
.söz
15[00:31:03]
<Neyzen>
))
16[00:32:43]
<Neyzen>
halt etmissin
17[00:33:37]
<Neyzen>
bilmeyen seninle bilecek degil bunu kötü haliyle ifade etmek ise bildirmeye kadir degil
18[00:36:33]
<DieFoRYou>
.sans
19[00:36:36]
<DieFoRYou>
.söz
20[00:38:20]
<KaranLık>
Hmm... Bu nedir böyle NoMercy ? Yarım porsiyon op mu ? ;P 15,15 6,6 0,12 Geveze mIRC 6,6 15,15 
21[00:38:28]
<DieFoRYou>
.sans
22[00:38:54]
<Dehliz>
Doktoru Lokmanı ilacı yook5.5.
23[00:38:54]
<KaranLık>
Selamlar.
24[00:38:56]
<Dehliz>
!söz
25[00:39:36]
<Dehliz>
Masum'luk mu kalmış 3;d
26[00:39:48]
<Dehliz>
Ancak Çocuklar5.
27[00:44:41]
<Neyzen>
vardir masum vardir
28[00:44:45]
<Neyzen>
ara ki bulasin
29[00:51:59]
<Neyzen>
.söz
30[00:52:18]
<Neyzen>
söyle ona O gelsin.
31[00:52:30]
<elifgibi>
.söz
32[01:06:38]
<Dehliz>
!söz
33[01:07:15]
<Neyzen>
o nun bana cikmasi gerekiyordu
34[01:07:16]
<Neyzen>
neyse
35[01:08:09]
<Neyzen>
sanki tutarsin
36[01:08:11]
<Neyzen>
.söz
37[01:08:29]
<Neyzen>
neey
38[01:08:44]
<Neyzen>
ceket ne ariyor orda
39[01:09:11]
<Neyzen>
cektiginin mübarek
40[01:09:51]
<Neyzen>
cektigin acilarinin sen gibilerinin umrunda olmasi neye yarar ki
41[01:10:13]
<Neyzen>
acinacak halde oldugunu sen gibiler tarafindan bilinmesi sana ne kazandirir
42[01:11:10]
<Neyzen>
sen asil cektigin acilarin tamamindan haberdar Olani unutsan sen gibilerine bildirme geregi duyarsin
43[01:11:14]
<Neyzen>
bilinsin istersin
44[01:11:33]
<Neyzen>
menfaat icerir
45[01:13:37]
<Key>
Selamlar ~
46[01:24:25]
<Nesibe>
.sifresizler
47[01:27:45]
<DieFoRYou>
.sans
48[01:43:50]
<Dehliz>
Yerden gökten Azadeyiz3.2.
49[01:43:53]
<Dehliz>
!söz
50[01:44:39]
<Dehliz>
Ah o saçların5.6.
51[01:44:39]
<DieFoRYou>
.sans
52[01:46:13]
<Dehliz>
!sans
53[01:47:11]
<Büşeyra>
.söz
54[01:54:58]
<Dehliz>
!söz
55[01:55:53]
<Dehliz>
Merhamet3.3.
56[02:19:39]
<Duman>
.sarki
57[02:19:42]
<Duman>
.siir
58[02:19:47]
<Duman>
Aaa
59[02:19:51]
<Duman>
Calışmıyo
60[02:19:57]
<Duman>
!sarki
61[02:20:02]
<Duman>
.şarkı
62[02:20:05]
<Duman>
.şiir
63[02:20:10]
<Duman>
!şiir
64[02:25:59]
<hebun>
bot yok
65[02:26:19]
<hebun>
.söz
66[02:27:16]
<Duman>
Mcx mu lazım
67[02:27:22]
<Duman>
.gel mc
68[02:27:28]
<Duman>
.gel mcx
69[03:47:06]
<KırPapatyası>
.siir
70[06:15:28]
<Mustafa>
Sa Hayırlı Cumalar.
71[08:03:01]
<Mustafa>
Away
72[08:38:04]
<Semt>
12,02I02,12I00,02 NoMercy Halfop (%) icin tesekkur. 02,12I12,02I 12,02I02,12I00,02 AfraN IX 02,12I12,02I
73[08:59:28]
<Eylül>
Selam aleyküm.
74[09:04:28]
<Eylül>
Aleyküm selam.
75[09:09:42]
<Clay>
Sa Günaydın..
76[09:12:20]
<Eylül>
Aleyküm selam.
77[09:14:04]
<HamSe>
Aleyküm Selam.
78[09:14:07]
<HamSe>
Hoş Geldin.
79[09:14:51]
<HamSe>
Clay Aleyküm selam.
80[09:15:01]
<Clay>
hb reis
81[09:15:21]
<HamSe>
Aleyküm Selam. Eylül
82[09:15:29]
<HamSe>
Hoş geldin.
83[09:16:12]
<HamSe>
Zaman'ı kestiremiyorum. işlerimden dolayı.
84[09:16:26]
<Eylül>
Teşekkür ederim.
85[09:16:31]
<Eylül>
Anlamadım.
86[09:16:56]
<HamSe>
Normalde geliş saatlerinizde buraya bakıyor oluyorum.
87[09:17:10]
<HamSe>
09:30 - 10:15 arası geliyordunuz.
88[09:17:45]
<HamSe>
son bu server sorunlarından dolayı gelemediğinizden sonra saatleriniz farklılaştı. Bunu da tam olarak hesaplayamıyorum.
89[09:18:00]
<Eylül>
Önemli değil.
90[09:18:15]
<Eylül>
Ne zaman gelebilirsem, o zaman geliyorum.
91[09:18:56]
<HamSe>
Selamnızı almaya yetişemediğimde de selam vermeyi bırakırsınız diye. Tedirginliğim olmuyor değil.
92[09:20:31]
<Eylül>
Denk geldiğinizde aldığınızı düşündüğüm için, yazmaya devam ederim. Sonuç olarak 'ekranda olduğum sürece alırım' dediniz.
93[09:22:29]
<HamSe>
Teşekkür ederim.
94[09:22:51]
<HamSe>
siparişlerimi bitireyim, hemen geliyorum.
95[09:23:04]
<Clay>
:)
96[09:43:07]
<Ejderico>
Bugun istanbula yagmur yagiyor
97[09:43:18]
<Ejderico>
Yuzunu huzune donmus yine Eylül
98[09:43:26]
<Ejderico>
Cekilmis bir kenara usulca agliyor
99[09:43:41]
<Ejderico>
cogaliyor pencerelerde, islak islak bakan gozler
100[09:43:54]
<Ejderico>
usuyorlar yine ellerin nerede Eylül
101[09:44:10]
<Ejderico>
Buram buram toprak kokusu, yavasca sariyor insanin ruhunu
102[09:44:21]
<Ejderico>
Eylül'ün bir daha donemem korkusunu..
103[09:44:29]
<Ejderico>
Hala bir umit besliyor
104[09:44:41]
<Ejderico>
Eylül yagmurlarina inat, gittigin yerde bekliyorlar..
105[09:44:49]
<Ejderico>
demis Ahmet Ozyilmaz
106[09:45:02]
<Eylül>
Giden beklenir mi?
107[09:45:16]
<Eylül>
Güzel söylemiş.
108[09:45:41]
<Ejderico>
beklenen Eylül gelecekse
109[09:45:49]
<Ejderico>
her giden beklenir
110[09:46:20]
<Eylül>
Sene de bi gün?
111[09:46:28]
<Ejderico>
Biz bir gonca gule tutulmusuz
112[09:46:34]
<Ejderico>
Cilede figan eden, bulbul gibi
113[09:46:41]
<Eylül>
Giden beklenecekse, gelenler nasıl yer bulacak.
114[09:46:46]
<Ejderico>
Kapilip, o ahu gozlere vurulmusuz
115[09:46:53]
<Ejderico>
Cinarcikta hos olan bir Eylül gibi..
116[09:47:17]
<Ejderico>
Hazana ermis, mevsim deme
117[09:47:23]
<Ejderico>
Sensiz zaten eriyoruz, gunden gune
118[09:47:37]
<Ejderico>
Sarilsana bize, nefesin degsin tenimize
119[09:47:51]
<Ejderico>
Delidivane bir Eylül gibi?
120[09:49:15]
<Eylül>
Bi eylül gider, başka bi eylül gelir. Kısır döngü kanunu.
121[09:49:22]
<Eylül>
Birinden biri sarar sarmalar.
122[09:49:43]
<Ejderico>
Biz Eylüle isyan etmek icin dogmusuz
123[09:49:58]
<Ejderico>
Sarip sarmalamasin bizi sahte Eylüller
124[09:50:55]
<Eylül>
İsyan ederken, seçilen yolu doğru belirlerse kişi, o zaman sahte eylüllerden sıyırır kendini.
125[09:52:40]
<Ejderico>
Bilemiyor ki insan, hangisi Eylül sahte hangisi gercek
126[09:52:43]
<Ejderico>
zamana da yayamiyor
127[09:52:53]
<Ejderico>
ne yapsa olmuyor, insan besiyor ve sasiyor
128[09:53:25]
<Ejderico>
Bosuan mi demis Mucahit Kolankaya
129[09:53:32]
<Ejderico>
Sen baharsan, bizde yaziz
130[09:53:36]
<Eylül>
Karanlıkta basket atmayı deme konusunda ısrarcı ise insan, o zaman 'ne çıkarsa bahtıma' dan öteye gidemez.
131[09:53:37]
<Ejderico>
Baskasina gecmez nazimiz
132[09:54:07]
<Ejderico>
Bizi sensiz calamazsin, ben vuslatsam sende sazimizsin
133[09:54:22]
<Ejderico>
Daglarina kar oluruz Eylül, askina bahar oluruz diye
134[09:54:46]
<Eylül>
Mucahit Kolankaya, herkesi eylülleştirmemiş, herkesin içinden eylülü seçmiş.
135[09:55:41]
<Ejderico>
Agac olsan dal oluruz, cicek olsan bal oluruz
136[09:55:58]
<Ejderico>
Gurbet olsan yol oluruz, seni bizden alamazlar yaaar
137[09:56:04]
<Ejderico>
diye bosuna mi demis?
138[09:56:50]
<Eylül>
Cana giden can olur demiş canım Mevlana, ekmepe gidersen ekmek. İnsan neye giderse O olur.
139[09:56:59]
<Ejderico>
Bizim icin mevsim hep sonbahar, aylar hep Eylül diye?
140[09:57:25]
<Eylül>
Eylülü herkesleştirmekle, herkeste eylülü görmek farklı şeyler.
141[09:58:00]
<Ejderico>
herkes Eylül'de oldugunu bilebilir, ama herkes Eylülü hissemez
142[09:58:10]
<Ejderico>
hissedemez.
143[09:59:01]
<Eylül>
Herkes eylülü hissedebilir ama, herkes eylülde aynı duyguyu hissedemez.
144[09:59:28]
<Ejderico>
Eylülü hissedenler, hissettiklerinide hissederler
145[10:00:12]
<Eylül>
Bijolojik olarak kimse kimseye benzemezken, hislerin aynı olması beklenemez.
146[10:00:25]
<Eylül>
Benzerlikler olabilir sadece o da ihtimal.
147[10:00:40]
<Ejderico>
Biyolojik benzerlikler artik var
148[10:01:09]
<Eylül>
Benzerlik aynı olmak demek değildir.
149[10:01:31]
<Eylül>
Ki benzer duygular içinde olan kişiler, benzer hissiyatta olmazlar.
150[10:02:24]
<Ejderico>
Tecrube edinmeden hic bir metaforu onaylayamayiz
151[10:02:58]
<Eylül>
Her metaforu tecrübe etmiş olsa bile kişi, ikincil kişiyle aynı hissi yaşamaz.
152[10:03:09]
<Eylül>
Yaşayamaz.
153[10:03:39]
<Ejderico>
Bunuda tecrube etmeden bilemez kimse
154[10:04:16]
<Eylül>
Olasılıkları değerlendierek, teorem üretilir. Hissiyat kavramında deneyler kesin sonuç vermez.
155[10:04:27]
<Eylül>
İnsan herkesi eşit sevmez çünkü.
156[10:04:52]
<Ejderico>
Hic kimsenin yolunda cicekler yoktur
157[10:05:15]
<Ejderico>
Onemli olan bu yollarin dikenli olabilecegini bilmek ve ona gore yol kat edenleri bulmaktir
158[10:05:42]
<Eylül>
Yoldaki çiçeği görmemek, o çiçeğin var olmadığını ispatlamaz.
159[10:05:44]
<Ejderico>
Aramak ile bulmak araasindaki fark da budur
160[10:06:41]
<Eylül>
Bulunması gereken çiçeğin üzerine basılmış olma ihtimali, olasılıklar arasındadır.
161[10:06:49]
<Ejderico>
su hayattir :)
162[10:06:57]
<Eylül>
))
163[10:08:27]
<Ejderico>
Fotosentez yapip yaralanmis canlilar en cok uc seye muhtactir
164[10:08:50]
<Ejderico>
su, toprak ve sevgi
165[10:09:20]
<Eylül>
Güneş?
166[10:10:13]
<Ejderico>
sevgi, gunes ozelligini de tasir
167[10:10:46]
<Eylül>
Gereçekliği tartışılır.
168[10:11:16]
<Ejderico>
:))
169[10:11:31]
<Ejderico>
tartismak icin sana sebep mi yok
170[10:11:39]
<Ejderico>
mesela bugunde daglar denize paralel?
171[10:11:56]
<Eylül>
Karadeniz ya da akdeniz. Peki ege?
172[10:12:14]
<Ejderico>
Akdeniz de genelde
173[10:12:20]
<Eylül>
Dağlara nerden bakıldığıyla orantılı.
174[10:13:06]
<Eylül>
Tartışmayı istediğin için, bana yazıyorsun ne de olsa.
175[10:15:21]
<Ejderico>
Sana bi bilmecem var
176[10:16:04]
<Eylül>
Nedir?
177[10:16:14]
<Ejderico>
yavrusu var emziremez, ayaklari var yuruyemez, yuzgeci var yuzemez?
178[10:17:16]
<Eylül>
Bilmiyorum.
179[10:24:14]
<Ejderico>
Anladim
180[10:39:16]
<Clay>
çirkinsiniz ve bu fiziksel değil..
181[11:20:59]
<GrandEkinoks>
ikyzotzbsbin bi gecede vay vayy:)
182
183[11:54:26]
<Clay>
rap mode on
184[12:04:04]
<HamSe>
Selam.
185[12:06:10]
<HamSe>
Soğumuş hava.
186[12:08:57]
<Eylül>
Aleyküm selam.
187[12:09:40]
<Eylül>
Mevsimine göre, sıcak bile denilebilir.
188[12:09:52]
<HamSe>
Evet, fazlası ile sıcak.
189[12:10:38]
<HamSe>
Eski sonbaharları hatırlıyorum da. Gerçekten dört mevsim'i fazlası ile yaşayabiliyorduk.
190[12:10:49]
<HamSe>
Hak ediyormuyuz diye düşünmüyor değilim bazen.
191[12:11:42]
<Eylül>
Doğa verdiğini geri alır. O güzellik yok edilirse, hak edilmekten söz edilmemeli.
192[12:12:05]
<Eylül>
Daha çok 'kendim ettim, kendim buldum' olayı.
193[12:12:38]
<HamSe>
Peki, bu durumda bazen aklıma şu da gelir.
194[12:12:43]
<Nesibe>
.sifresizler
195[12:13:01]
<HamSe>
Derler ya, dedenin çaldığı erik, torununun dişini kırarmış.
196[12:13:10]
<HamSe>
dedelerimiz mi çok çalmış ?
197[12:13:22]
<Eylül>
Kırmaması gerekiyor.
198[12:13:56]
<Eylül>
Şu an hâlâ erik çalınıyorsa, genel olarak bakmak gerekli.
199[12:15:20]
<HamSe>
şu an çalınmıyor ama. Zamanında çalınmış olabilir.
200[12:15:27]
<HamSe>
bu var olan bir durum.
201[12:16:04]
<Eylül>
Şu an doğa yok edilmiyor, geçmişte yapılanlardan dolayı mı mevsimler elimizden alındı
202[12:16:37]
<HamSe>
edilmediği düşünülüyor bence.
203[12:17:34]
<Eylül>
Öyle düşünüyorsa, neden kamu spotları var. Ya da iklimlendirme bakanlıkları kuruluyor. Ya da dünya alarm veriyor?
204[12:18:22]
<HamSe>
Alarm veriliyor ama, sistemde değişiklik gösteren durumlara ya abartılı bir özveri verildiği sanılıyor, ya da öyle imiş gibi gösteriliyor.
205[12:19:06]
<HamSe>
Sizin dediğiniz olay'ın reklam kısmı. Fikrimce.
206[12:19:10]
<Eylül>
Bi kaç kişinin öyle sanıması, özveri verildiğini mi gösterir.
207[12:19:31]
<Eylül>
Ya da yokedilmediğini mi gösteriyor?
208[12:20:00]
<HamSe>
yok edilmediğine dair bir düşüncem yok.
209[12:20:15]
<HamSe>
özveri de verilmiyor, verilmiş gibi gösteriliyor.
210[12:20:38]
<Eylül>
Bu gerçeği değiştirmiyor. Doğa yok edilirse, verdiğini alır.
211[12:22:20]
<HamSe>
Öyle tabi.
212[12:22:38]
<HamSe>
Aslında düşünüyorum da 80.000 Alem var olduğu söyleniyor.
213[12:22:50]
<HamSe>
Bunlardan birinin insan olduğu da belirtiliyor.
214[12:23:35]
<HamSe>
İnsan bir alem ise, geri kalan alemler yaşanacak bir durumda mı ? ya da bu durum karşısında diğer alemlere baz alındığında insan bunun neresinde ?
215[12:24:00]
<Eylül>
Metafizik?
216[12:24:03]
<HamSe>
Mevla Alemleri, kendisine kulluk etmemiz için yarattığı çoğu ayette de belirtiliyor.
217[12:24:18]
<HamSe>
Sanmıyorum.
218[12:25:09]
<HamSe>
Metafizik dediğimiz şey de insanoğlunun kendince çözüme ulaşmak için bulduğu bir yöntem.
219[12:25:14]
<Esvet>

220[12:25:18]
<HamSe>
Biraz daha geriye gidelim.
221[12:25:27]
<Eylül>
Yöntem olarak depil konu olarak
222[12:25:46]
<Eylül>
Metafiziksel boyut=gözün görmediğini bilmeye çalışmak.
223[12:25:48]
<HamSe>
Ebcet hesaplamaları ile daha belirgin sonuçlar elde edilmiş geçmiş zamanlarda.
224[12:26:31]
<HamSe>
Metafizik olaya felsefi yaklaşır. İslam ile de felsefe bu tarz konularda çoğu kez karşı karşıya geldiği de manidar durumda.
225[12:26:55]
<Eylül>
Felsefede etik konuyu islamiyet olarak değerlendirirsek evet.
226[12:27:05]
<Eylül>
Ama bana göre inançla değerlendirilmeli.
227[12:27:15]
<Eylül>
O zaman yol sanırım farklılaşıyor.
228[12:27:32]
<HamSe>
inançsız değerlendirmek, de gaybı kabul etmemeye eşdeğer olmaz mı ?
229[12:27:47]
<Eylül>
O dönem de Allah inancı var mı?
230[12:27:57]
<Eylül>
İnanıyorlar mı bilmiyıruz
231[12:28:06]
<Eylül>
Direkt islamiyet demek doğru değil.
232[12:28:19]
<HamSe>
Dünya oluştuğundan bu güne allah'a olan inanc vardı.
233[12:28:33]
<Eylül>
Allah inancı tek tanrılı dinlerde var.
234[12:29:09]
<Eylül>
Bunu islamiyet olarak tekdüze etmek, en azından adı geçen peygamperlere haksızlık olur.
235[12:29:23]
<Eylül>
Nuh' Allah a inanıyordu.
236[12:29:37]
<HamSe>
islamıyet olarak bakmıyorum. Allah inancı olarak diyorum.
237[12:29:55]
<Eylül>
Bu konu için sanırım tok olmam gerekli.
238[12:30:09]
<Eylül>
Algıda güçlük yaşıyorum.
239[12:31:11]
<Eylül>
Kahvaltıdan sonra detaylandırabilirz.
240[12:31:13]
<HamSe>
O zaman bir ara verelim.
241[12:31:38]
<HamSe>
Öğlenden sonra, müsait olur iseniz devam edebiliriz.
242[12:31:57]
<HamSe>
Afiyet Olsun.
243[12:32:04]
<Eylül>
Teşekkür ederim.
244[12:35:14]
<Esvet>
Gaye Su Akyol - Bir yaralı kuştum.
245[13:15:19]
<Esvet>

246[13:33:05]
<Esvet>

247[13:34:00]
<Jayo`FeLoNy>
Sapıklara arka çıkmadığım için özür dilerim aynen ben kötüyüm :)
248[13:35:09]
<Erik>
10,10l10,1 3›4›8›10 NoMercy Halfop icin Tesekkurler.. 8,1‹4‹3‹ 10,10l 10,10l10,1 3›4›8›10 AfraN Script v.2 8‹4‹3‹ 10,10l
249[13:35:44]
<Erik>
oa
250[13:43:42]
<Jayo`FeLoNy>
Bim'e dj reyonu gelse keşke :)
251[14:06:15]
<Clay>
re again hi
252[14:16:04]
<SuMisaLii>
Nada neden kapattin tam bohsalmak uzereydim
253[14:16:07]
<SuMisaLii>
Ac sunu
254[14:16:16]
<SuMisaLii>
Parami gender o zaman
255[14:16:23]
<SuMisaLii>
Neden kapattin
256[14:16:47]
<SuMisaLii>
Nada
257[14:16:49]
<SuMisaLii>
Ac sunu
258[14:20:47]
<HamSe>
!temizle
259[14:24:10]
<Jayo`FeLoNy>
Overlock makinesi gibi ayağıma geliceksin :)
260[14:34:53]
<Jayo`FeLoNy>
Sütten ağzım yanarsa ineği keser yerim bazı şeylere tahamülüm sfr :)
261[14:40:47]
<Erik>
oa
262[14:50:18]
<Jayo`FeLoNy>
Seni çok özledim barışalım nolur | Yanlış . . . Durup dururken şaaap öpeyim mi yazmak | Doğru
263[14:51:15]
<LinkinPark>
Rammstein - Mein Teil
264[15:14:51]
<Jayo`FeLoNy>
Sinan çetin film gibi deki kapıyı gözler gibi gözlüyorum yolunu :)
265[15:16:37]
<HamSe>
Selam.
266[15:16:44]
<Erik>
oa
267[15:16:52]
<HamSe>
ao Erik,
268[15:16:57]
<HamSe>
Nasılsın ?
269[15:17:04]
<Erik>
HamSe oa daşım
270[15:17:10]
<Erik>
selam hoşgeldin
271[15:17:18]
<HamSe>
Aleyküm selam. Hoş buldum.
272[15:17:21]
<HamSe>
Sende hoş geldin.
273[15:17:31]
<Erik>
hoşbuldum teşekkür ederim
274[15:17:34]
<HamSe>
ne var ne yok ?
275[15:17:57]
<Erik>
varları çoğaltıyorum yokları azaltıyorum
276[15:18:01]
<Erik>
sende durumlar nasıl ¿
277[15:18:22]
<HamSe>
Stabil.
278[15:18:37]
<HamSe>
biraz rahatsızım. Antibiyotiklere yükleniyorum.
279[15:22:03]
<Erik>
geçmiş olsun minumize kullanmanı tavsiye ederim
280[15:23:18]
<HamSe>
Bir an önce olsun diye yükleniyorum.
281[15:23:35]
<HamSe>
başladım bakalım. inş bir an önce geçer.
282[15:32:21]
<Eylül>
Selam aleyküm.
283[15:32:36]
<HamSe>
Aleyküm Selam.
284[15:34:53]
<Eylül>
Nick düşmüş. En son yazılanlar kayboldu o yüzden. Tam olarak bahis neydi? Sanırım şimdi daha iyi algılayabilirim.
285[15:38:05]
<HamSe>
paylaşayım mı tekrardan ?
286[15:38:13]
<Eylül>
Olur.
287[15:38:35]
<HamSe>
[12:06]» <HamSe> Soğumuş hava.
288[15:38:39]
<HamSe>
[12:08]» <Eylül> Aleyküm selam.
289[15:38:45]
<HamSe>
[12:09]» <Eylül> Mevsimine göre, sıcak bile denilebilir.
290[15:38:45]
<HamSe>
[12:09]» <HamSe> Evet, fazlası ile sıcak.
291[15:38:45]
<HamSe>
[12:10]» <HamSe> Eski sonbaharları hatırlıyorum da. Gerçekten dört mevsim'i fazlası ile yaşayabiliyorduk.
292[15:39:00]
<HamSe>
[12:10]» <HamSe> Hak ediyormuyuz diye düşünmüyor değilim bazen.
293[15:39:03]
<HamSe>
[12:11]» <Eylül> Doğa verdiğini geri alır. O güzellik yok edilirse, hak edilmekten söz edilmemeli.
294[15:39:08]
<HamSe>
[12:12]» <Eylül> Daha çok 'kendim ettim, kendim buldum' olayı.
295[15:39:12]
<HamSe>
[12:12]» <HamSe> Peki, bu durumda bazen aklıma şu da gelir.
296[15:39:16]
<HamSe>
[12:13]» <HamSe> Derler ya, dedenin çaldığı erik, torununun dişini kırarmış.
297[15:39:17]
<HamSe>
[12:13]» <HamSe> dedelerimiz mi çok çalmış ?
298[15:39:17]
<HamSe>
[12:13]» <Eylül> Kırmaması gerekiyor.
299[15:39:22]
<HamSe>
[12:13]» <Eylül> Şu an hâlâ erik çalınıyorsa, genel olarak bakmak gerekli.
300[15:39:27]
<HamSe>
[12:15]» <HamSe> şu an çalınmıyor ama. Zamanında çalınmış olabilir.
301[15:39:30]
<HamSe>
[12:15]» <HamSe> bu var olan bir durum.
302[15:39:30]
<HamSe>
[12:16]» <Eylül> Şu an doğa yok edilmiyor, geçmişte yapılanlardan dolayı mı mevsimler elimizden alındı
303[15:39:35]
<HamSe>
[12:16]» <HamSe> edilmediği düşünülüyor bence.
304[15:39:40]
<HamSe>
[12:17]» <Eylül> Öyle düşünüyorsa, neden kamu spotları var. Ya da iklimlendirme bakanlıkları kuruluyor. Ya da dünya alarm veriyor?
305[15:39:44]
<HamSe>
[12:18]» <HamSe> Alarm veriliyor ama, sistemde değişiklik gösteren durumlara ya abartılı bir özveri verildiği sanılıyor, ya da öyle imiş gibi gösteriliyor.
306[15:39:49]
<HamSe>
[12:19]» <HamSe> Sizin dediğiniz olay'ın reklam kısmı. Fikrimce.
307[15:39:49]
<HamSe>
[12:19]» <Eylül> Bi kaç kişinin öyle sanıması, özveri verildiğini mi gösterir.
308[15:39:49]
<HamSe>
[12:19]» <Eylül> Ya da yokedilmediğini mi gösteriyor?
309[15:39:53]
<HamSe>
[12:19]» <HamSe> yok edilmediğine dair bir düşüncem yok.
310[15:39:57]
<HamSe>
[12:20]» <HamSe> özveri de verilmiyor, verilmiş gibi gösteriliyor.
311[15:40:02]
<HamSe>
[12:20]» <Eylül> Bu gerçeği değiştirmiyor. Doğa yok edilirse, verdiğini alır.
312[15:40:07]
<HamSe>
[12:22]» <HamSe> Öyle tabi.
313[15:40:07]
<HamSe>
[12:22]» <HamSe> Aslında düşünüyorum da 80.000 Alem var olduğu söyleniyor.
314[15:40:11]
<HamSe>
[12:22]» <HamSe> Bunlardan birinin insan olduğu da belirtiliyor.
315[15:40:17]
<HamSe>
[12:23]» <HamSe> İnsan bir alem ise, geri kalan alemler yaşanacak bir durumda mı ? ya da bu durum karşısında diğer alemlere baz alındığında insan bunun neresinde ?
316[15:40:21]
<HamSe>
[12:24]» <Eylül> Metafizik?
317[15:40:21]
<HamSe>
[12:24]» <HamSe> Mevla Alemleri, kendisine kulluk etmemiz için yarattığı çoğu ayette de belirtiliyor.
318[15:40:24]
<HamSe>
[12:24]» <HamSe> Sanmıyorum.
319[15:40:29]
<HamSe>
[12:25]» <HamSe> Metafizik dediğimiz şey de insanoğlunun kendince çözüme ulaşmak için bulduğu bir yöntem.
320[15:40:32]
<HamSe>
[12:25]» <HamSe> Biraz daha geriye gidelim.
321[15:40:32]
<HamSe>
[12:25]» <Eylül> Yöntem olarak depil konu olarak
322[15:40:36]
<HamSe>
[12:25]» <Eylül> Metafiziksel boyut=gözün görmediğini bilmeye çalışmak.
323[15:40:40]
<HamSe>
[12:25]» <HamSe> Ebcet hesaplamaları ile daha belirgin sonuçlar elde edilmiş geçmiş zamanlarda.
324[15:40:43]
<HamSe>
[12:26]» <HamSe> Metafizik olaya felsefi yaklaşır. İslam ile de felsefe bu tarz konularda çoğu kez karşı karşıya geldiği de manidar durumda.
325[15:40:43]
<HamSe>
[12:26]» <Eylül> Felsefede etik konuyu islamiyet olarak değerlendirirsek evet.
326[15:40:48]
<HamSe>
[12:27]» <Eylül> Ama bana göre inançla değerlendirilmeli.
327[15:40:48]
<HamSe>
[12:27]» <Eylül> O zaman yol sanırım farklılaşıyor.
328[15:40:52]
<HamSe>
[12:27]» <HamSe> inançsız değerlendirmek, de gaybı kabul etmemeye eşdeğer olmaz mı ?
329[15:40:52]
<HamSe>
[12:27]» <Eylül> O dönem de Allah inancı var mı?
330[15:40:52]
<HamSe>
[12:27]» <Eylül> İnanıyorlar mı bilmiyıruz
331[15:40:52]
<HamSe>
[12:28]» <Eylül> Direkt islamiyet demek doğru değil.
332[15:40:52]
<HamSe>
[12:28]» <HamSe> Dünya oluştuğundan bu güne allah'a olan inanc vardı.
333[15:40:52]
<HamSe>
[12:28]» <Eylül> Allah inancı tek tanrılı dinlerde var.
334[15:40:56]
<HamSe>
[12:29]» <Eylül> Bunu islamiyet olarak tekdüze etmek, en azından adı geçen peygamperlere haksızlık olur.
335[15:41:05]
<HamSe>
[12:29]» <Eylül> Nuh' Allah a inanıyordu.
336[15:41:05]
<HamSe>
[12:29]» <HamSe> islamıyet olarak bakmıyorum. Allah inancı olarak diyorum.
337[15:41:12]
<HamSe>
[12:29]» <Eylül> Bu konu için sanırım tok olmam gerekli.
338[15:41:12]
<HamSe>
[12:30]» <Eylül> Algıda güçlük yaşıyorum.
339[15:41:12]
<HamSe>
[12:31]» <Eylül> Kahvaltıdan sonra detaylandırabilirz.
340[15:41:12]
<HamSe>
[12:31]» <HamSe> O zaman bir ara verelim.
341[15:41:16]
<HamSe>
[12:31]» <HamSe> Öğlenden sonra, müsait olur iseniz devam edebiliriz.
342[15:41:16]
<HamSe>
[12:31]» <HamSe> Afiyet Olsun.
343[15:41:16]
<HamSe>
[12:32]» <Eylül> Teşekkür ederim.
344[15:41:27]
<HamSe>
...
345[15:41:47]
<Eylül>
Burda bi çok konu var.
346[15:42:16]
<HamSe>
en son kaldığımız yeri baz alabiliriz.
347[15:42:23]
<HamSe>
o şekilde sürüklenmiştik.
348[15:42:38]
<HamSe>
bu yazıları ben sonrasında tekrar okuyorum.
349[15:43:00]
<Eylül>
Felsefe ve islamiyet mi, yoksa insanların bulundukları zamana göre inanışları ve arayışları mı?
350[15:43:04]
<Ejderico>
:)
351[15:43:09]
<Eylül>
Tam olarak anlayamadım.
352[15:43:24]
<HamSe>
Metafizik dediniz.
353[15:43:28]
<HamSe>
bende katılmadım size.
354[15:43:29]
<Eylül>
Evet.
355[15:43:41]
<Eylül>
Siz bi yöntem olarak baktınız olaya.
356[15:44:00]
<HamSe>
düşünce olarak mı bakmalıyım ?
357[15:44:47]
<Eylül>
Metafizikten kastım, felsefi bi yol olaraktı. Alemler var insan da alemse, başka alemler de mi var? Dan yola çıkaeak.
358[15:45:40]
<HamSe>
başka alemlerde var. Dini olarak bakar isek.
359[15:45:44]
<Eylül>
Metafizik terimini genelde gayb olarak düşünüyorum.
360[15:45:58]
<HamSe>
bir birine eş değer değil ki ama.
361[15:46:20]
<HamSe>
metafizik te olmayan varsayım üzerine düşünürüz.
362[15:46:41]
<HamSe>
Gayb'ı araştıramayız. Allah'ın dediği olur düşüncesine direk kabul görürürüz.
363[15:46:50]
<Eylül>
İnançlarda da metafizik boyutta görünmeyen ama varlığı olan şeylerdir.
364[15:47:05]
<Eylül>
O tamamiyle dinsel açıdan kullanılan terim elbette.
365[15:47:51]
<HamSe>
Metafizik olmasa mıydı acaba adı ?
366[15:48:10]
<Eylül>
O zaman konuyu genelleyemeyiz.
367[15:48:36]
<Eylül>
O yüzden dedim, burada çok fazla konu var diye.
368[15:49:04]
<HamSe>
Anladım.
369[15:49:20]
<HamSe>
konumuzu belirleyin. Sizden ricam.
370[15:49:30]
<HamSe>
Ona göre konuşmamıza devam edelim.
371[15:49:47]
<Eylül>
Bi dk.
372[15:49:51]
<HamSe>
Peki.
373[15:50:56]
<Eylül>
Bana yazmak olsun, yukarda yazdıklarınızdan birini kopyalayabilirsiniz. Madem yazıldı, seçin.
374[15:51:15]
<HamSe>
Ben seçmiş olacağım.
375[15:51:25]
<HamSe>
Ben sizin seçmenizi talep etmiştim.
376[15:51:26]
<Eylül>
Evet.
377[15:51:29]
<HamSe>
Buyrun lütfen.
378[15:51:38]
<Eylül>
Öne süren de sizsiniz.
379[15:52:14]
<HamSe>
buna vesile olanda sizdiniz.
380[15:52:28]
<HamSe>
Başlasanız mı bir yerden ?
381[15:52:28]
<Jayo`FeLoNy>
Lahmacun gibiydin sıcak samimi ve doyurucu ve geri çevirelemez . .
382[15:52:43]
<Eylül>
Demek ki konuşmak istediğiniz şey çok, seçim hakkı sizindir.
383[15:52:47]
<Clay>
hoş kalınız..
384[15:52:58]
<Clay>
damn it gvz!
385[15:54:28]
<HamSe>
Evet, konuşmak istediğim konu oldukça yazıyorum.
386[15:55:10]
<Eylül>
Peki.
387[15:55:34]
<Eylül>
Başka alemlerden kasıt diyelim.
388[15:56:24]
<HamSe>
Tşkler.
389[15:56:30]
<Eylül>
Rica ederim.
390[15:56:39]
<HamSe>
Bildiğimiz bir alem var.
391[15:56:54]
<Eylül>
İnancımız doğrultusunda evet. Ve gördüğümüz.
392[15:57:03]
<HamSe>
79.000 alem ne ?
393[15:57:10]
<Eylül>
Yolu belirleyelim öncelikle.
394[15:57:13]
<HamSe>
hiç merak ediyormusunuz?
395[15:57:19]
<HamSe>
belirleyelim.
396[15:57:35]
<HamSe>
dini olarak mı ilerleyeceğiz ?
397[15:57:45]
<Eylül>
Bu alemlerden kasıt uhreviyat mı? Yoksa fizik mi?
398[15:57:46]
<HamSe>
metafiziksel olarak mı diyeceksiniz ?
399[15:57:55]
<Eylül>
Dedim.
400[15:58:17]
<HamSe>
uhreviyattan eminmiyiz ? Bence değiliz.
401[15:58:23]
<HamSe>
Fiziksel edebiliriz.
402[15:58:29]
<Eylül>
Hiçbirinden emin değiliz.
403[15:58:38]
<Eylül>
Nasa nın verileri haricinde.
404[15:58:44]
<Eylül>
Fizziksel olarak bakarsak da.
405[15:59:34]
<Eylül>
Elimizde teleskoptan görünenler mevcut.
406[15:59:50]
<HamSe>
burada biraz mantıkda gerekiyor.
407[16:00:04]
<Eylül>
Görebildiğimiz kadar mantık.
408[16:00:13]
<HamSe>
Örneğin, bir samanyolu dediğimiz galaksimiz var olduğu söyleniyor.
409[16:00:15]
<Eylül>
Burda bu varsa, ilerisi de varsır.
410[16:00:52]
<HamSe>
ama şöyle bir durum var.
411[16:01:06]
<HamSe>
milyonlarca karadelik olduğu söyleniyor uzayda.
412[16:01:12]
<Eylül>
Samanyolu galaksisi, uzayı baz alırsak eğer denizde kum gibi.
413[16:01:20]
<HamSe>
bunlardan biri samanyolu.
414[16:01:26]
<Eylül>
Evet.
415[16:01:27]
<HamSe>
ve bir karadeliğe bağlı.
416[16:01:52]
<HamSe>
yaklaşık 140 milyon yıl iççerisine girilebiliyor ve gerisine ulaşılamıyor.
417[16:02:05]
<HamSe>
bu samanyolu içerisinde dünyamız mevcut.
418[16:02:05]
<Eylül>
Evet.
419[16:02:25]
<HamSe>
ama bu kara deliğin boyutunun da bir pinpon topu büyüklüğünde olduğu söyleniyor.
420[16:02:31]
<HamSe>
mantığa aykırı değil mi sizce ?
421[16:03:07]
<Eylül>
Uzayı deniz olarak düşünürsek, samanyolu da orada bi damla olur.
422[16:03:16]
<Eylül>
Denizdeki damla mantıpa aykırı mı?
423[16:03:24]
<HamSe>
Uzay'ı deniz göremeyiz.
424[16:03:33]
<HamSe>
denizin en derin çuıkuru bile biliniyor.
425[16:03:40]
<HamSe>
Marianna çukuru.
426[16:03:50]
<HamSe>
ve onda da bir dönüşüm olduğu gerçekleri ile açıklandı.
427[16:03:56]
<Eylül>
Çünkü oluşan teknoloji buna müsait.
428[16:04:17]
<HamSe>
yılda yaklaşık 15 cm dünya içerisine doğru ilerleyen bir sistem var olduğu kanıtlandı.
429[16:04:30]
<HamSe>
ama uzay böyle değil.
430[16:04:40]
<HamSe>
uzayda milyonlarca okyanus var.
431[16:04:53]
<HamSe>
milyonlarca karadelik.
432[16:05:02]
<HamSe>
pinpon topu büyüklüğünde.
433[16:05:06]
<Eylül>
Deniz sadece benzetmeydi.
434[16:05:16]
<HamSe>
)
435[16:05:17]
<Eylül>
En derin yeri biliniyor.
436[16:05:19]
<Eylül>
Evet.
437[16:05:31]
<Eylül>
Çünkü atmosfer sınırları içinde.
438[16:05:51]
<Eylül>
Ama atmosfer dışında hayatta kalabilmek imkansız.
439[16:06:09]
<Eylül>
O sebeple burda teknolojinin verileri dahilinde ilerlemek zorundayız.
440[16:06:29]
<Eylül>
İnsan beyni, gördüğünün ötesine çok fazla ilerleyemez.
441[16:06:38]
<Eylül>
Mantığının aldığı kadarıdır.
442[16:06:55]
<Eylül>
Veriler iletilirken o sebeple,
443[16:07:25]
<Eylül>
Nasanın bilmem hangi teleskobunun edindiği veriler diye aktarılır ve onlar incelenerek bi sonuç elde edikmeye çalışılır.
444[16:07:43]
<HamSe>
Peki,
445[16:07:45]
<Eylül>
Benim de beynimin bi sınırı olduğunun düşüncesindeyim.
446[16:07:58]
<HamSe>
Sizi zorlamıyorum umarım.
447[16:08:22]
<Eylül>
Hayır, sadece verilerden ilerisini fizik olarak yorumlayamayız.
448[16:08:37]
<Eylül>
Veriler yerleştirilir formüle ve bi sonuç çıkar.
449[16:08:43]
<Eylül>
Genelgeçer kabul görür.
450[16:08:48]
<HamSe>
ben bu düşüncede değilim.
451[16:09:08]
<HamSe>
başka bir şey söyleyeyim.
452[16:09:15]
<Eylül>
Eğer durumlara fizikle yola çıkarsanız, düşünceniz çok zayıf kalır.
453[16:09:18]
<HamSe>
oradaki mantığıda çözemediğimi düşünüyorum.
454[16:09:35]
<HamSe>
Mısır piramitlerini hiç merak ettiniz mi ?
455[16:09:53]
<Eylül>
Evet mumyalamaya kadar.
456[16:10:52]
<Eylül>
Bi ara giza üçlüsüyle yıldızlar arasında bağlantı olduğu bile düşünülüyordu.
457[16:11:18]
<HamSe>
mumyalama daha farklı bir durum.
458[16:11:22]
<HamSe>
onu ayrıca konuşalım.
459[16:11:34]
<HamSe>
mesela piramitlerin yapımında kullanılan kireç taşları.
460[16:11:46]
<HamSe>
şu an piramitlerin tam tersinde dünyanın diğer ucunda.
461[16:12:00]
<HamSe>
o taşlardan Mısır da yok.
462[16:12:08]
<HamSe>
ama şöyle bir durum var.
463[16:12:22]
<HamSe>
o taşların olduğu yerden Nil nehri geçiyor.
464[16:12:36]
<HamSe>
kesme taş olduğu belirtiliyor.
465[16:13:05]
<HamSe>
yaklaşık her bir taş da 40 ton ağırlığında diye hatırımda kaldı.
466[16:13:22]
<Eylül>
Fazlaca ağırlar evet.
467[16:13:33]
<HamSe>
o zamanki teknoloji ile bunu nasıl yapmışlar, hiç merak ettiniz mi ?
468[16:13:57]
<Eylül>
Yapılışı mı?
469[16:14:01]
<HamSe>
evet.
470[16:14:29]
<HamSe>
M.Ö bilmem kaç yılında yapmışlar. Hala çözülemiyor da !
471[16:15:26]
<HamSe>
Aslında mantığım şu şekilde,
472[16:15:40]
<HamSe>
bu insanlar o taşları oradan kesip getirmediler.
473[16:15:46]
<HamSe>
toz halinde taşındı.
474[16:16:10]
<HamSe>
çünkü her piramit'in Nil nehrine bağlıı bir kolu var.
475[16:16:26]
<HamSe>
hatta taşınabilir elektriği de oradan bulduklarını da düşünüyorum.
476[16:16:29]
<Eylül>
Nil nehri üzerinden taşındığı düşünülüyor.
477[16:16:55]
<Eylül>
O sebeple piramitler nehre çok yakın.
478[16:17:11]
<HamSe>
mantıksal yada matematiksel olarak kare'nin ücgen şeklini alması imkansız.
479[16:17:16]
<HamSe>
bunu çözemediler.
480[16:17:29]
<Eylül>
En son bi makalede
481[16:17:58]
<Eylül>
Taşların eğimli olarak yerleştirildiğinden bahsediliyodu.
482[16:18:26]
<Eylül>
Hatta eğimlerin ölçüleri de mevcuttu ama ne derece netleşti bilmiyorum.
483[16:18:38]
<HamSe>
bu bir söylenti. ama.
484[16:18:43]
<HamSe>
net bir açıklama değil.
485[16:18:44]
<Eylül>
Netleşse belgeseli yapılırdı zannımca.
486[16:19:32]
<Eylül>
O dönemde bunlar nasıl yapılmış, taşınmış bilemiyoruz.
487[16:19:45]
<HamSe>
bence içeriden dışarı doğru yapılmış.
488[16:19:47]
<Eylül>
Göbeklitepe'ye gittiniz mi?
489[16:19:53]
<HamSe>
yMalesef.
490[16:20:03]
<HamSe>
Doğu gezisi yapamadım.
491[16:20:09]
<HamSe>
Tuncelide kaldı en son.
492[16:20:21]
<Eylül>
Ama yapılmış.
493[16:20:52]
<HamSe>
şu şekilde yapıldı diye düşünüyorum.
494[16:22:06]
<HamSe>
bir dk. özür dilerim.
495[16:24:30]
<HamSe>
evet dediğiniz gibi kareler halinde ama. içeride bölümleri ve o zaman'a ait kralların kendi yerlerini yaparak dışarıdan kare ama içeride kesilerek yapıldığı düşüncesindeyim.
496[16:25:02]
<HamSe>
odaları hava almıyor.
497[16:25:02]
<Eylül>
İçerisini gördünüz mü?
498[16:25:08]
<HamSe>
nem ve rutubet yok.
499[16:25:09]
<Eylül>
Taşlarda kesim yok.
500[16:25:13]
<HamSe>
gitmedim.
501[16:25:16]
<HamSe>
Siz gittiniz mi ?
502[16:25:27]
<Eylül>
Gittiniz mi demedim, gördünüz mü dedim.
503[16:25:36]
<HamSe>
))
504[16:25:45]
<HamSe>
görmedim de gitmedim de.
505[16:25:49]
<HamSe>
resimler sadece.
506[16:25:51]
<HamSe>
videolar.
507[16:25:52]
<Eylül>
Mısır piramitleri belgeseli var
508[16:26:01]
<HamSe>
izlemişimdir bircoğunu.
509[16:26:06]
<Eylül>
Orada eğimde içerisini anlatıyor.
510[16:26:14]
<Eylül>
Ve taşlarda kesim yok.
511[16:26:31]
<Eylül>
Eğimleri sağlamlaştırmak için kalas kullanılmış.
512[16:26:49]
<Eylül>
Nem olayının iklimsel olduğunu düşünüyorum.
513[16:27:02]
<HamSe>
değil bence.
514[16:27:21]
<Eylül>
Burda zemin ve kullanılan malzemenin de etkisi var.
515[16:27:28]
<HamSe>
hava almıyor.
516[16:27:35]
<Eylül>
Çöl ortasında ne kadar nem olabilir?
517[16:27:42]
<HamSe>
su piramidn içine giriyor ise nem o sıcakda mutlaka olur.
518[16:27:55]
<HamSe>
piramidin içerisine kadar su giriyor.
519[16:28:06]
<Eylül>
Piramitlerin neyle yapıldığıyla orantılıdır.
520[16:28:15]
<HamSe>
kireç taşı,
521[16:28:29]
<Eylül>
Sadece kireç taşı mı?
522[16:28:33]
<HamSe>
kesme kireç taşı haricinde hiç bir farklı taş izine rastlanılmamış.
523[16:28:44]
<Eylül>
Taşlar konusında bilgim yok.
524[16:28:51]
<Eylül>
Özellikleri nedir bilemiyorum.
525[16:29:02]
<HamSe>
kireç taşı özelliklerini bende araştırmadım.
526[16:29:14]
<HamSe>
ama kireç taşından ibaret oldugunu biliyorum.
527[16:29:14]
<Eylül>
Kireç taşı tek çeşit mi?
528[16:29:25]
<Eylül>
Çeşitleri varsa hangisi kullanılmış?
529[16:29:45]
<HamSe>
kalk mısır'a gidelim mi diyeyim )))
530[16:29:50]
<Eylül>
Hatta taşlar sıvanırken arada ne kullanılmış?
531[16:30:01]
<HamSe>
inanın bende bilemiyorum. O kadarını.
532[16:30:18]
<HamSe>
ama merakım beni sürüklüyor sürekli öğrenmeye.
533[16:30:31]
<Eylül>
Merak olması gerekiyor.
534[16:30:33]
<HamSe>
8 bilinmeyenli denklem kullanıldığını da duydum.
535[16:31:04]
<Eylül>
O kadar uzak zaman değil yakın tarihe bile baksak,
536[16:31:19]
<Eylül>
Elimizde bi Mimar Sinan ve Süleymaniye çıkıyor.
537[16:31:21]
<HamSe>
bu denklem olayı düşüncesine girince de İbrahim Hakkı Hz. ve Mimar Sinan yapıları aklıma geliyor.
538[16:31:45]
<HamSe>
İbrahim hakkı Hz de bu olayda yer sahibidir.
539[16:32:03]
<HamSe>
gökbilimleri üzerine çok açıklamaları var. Seyahatnamesinde.
540[16:32:16]
<HamSe>
Siirt Tillo Olayını bilirmisiniz ?
541[16:32:23]
<Eylül>
İnsan beyninin ne kadar çalıştığıyla alakalı. O derece çalıştıramıyosak anlamamız zor.
542[16:32:28]
<Eylül>
Bilmiyorum.
543[16:32:35]
<HamSe>
Oda piramitler gibi bir olay.
544[16:33:14]
<Eylül>
Bazı şeyleri karşı tarafın anlaması çok zorlaşabiliyor.
545[16:33:26]
<HamSe>
Siirt'in tillo ilçesinde.
546[16:33:40]
<HamSe>
İbrahim Hakkı hz. yapmış olduğu bir ışık hadisesi var.
547[16:33:43]
<Eylül>
Mimar sinanın sadece bi temel üzerinde nargile fokurdatarak akustik ayarlaması bana mantıksal gelmiyor.
548[16:33:50]
<Eylül>
Ama yapmış.
549[16:33:58]
<HamSe>
bu olay daha da farklı.
550[16:34:14]
<HamSe>
Diyor ki. Tillo ya güneş doğacak ise, ilk şeyhimin Sarıgına gelecek diyor.
551[16:34:21]
<HamSe>
aynalama sistemi yapıyor.
552[16:34:36]
<Eylül>
Aynalama sistemi piramidlerde de var.
553[16:34:46]
<HamSe>
yılda bir gün. Tilloda güneş doğruduğunda direk o şeyhin sarıgına denk geliyor.
554[16:34:53]
<HamSe>
youtube de var bakabilirsiniz ona.
555[16:35:00]
<HamSe>
işte ona geleceğim.
556[16:35:01]
<Eylül>
Bakarım.
557[16:35:06]
<HamSe>
piramitlerde de şu var.
558[16:35:28]
<HamSe>
o piramidin saihbi olan kral'ın doğum gününde, mezarına güneş ışığı giriyor.
559[16:35:37]
<HamSe>
yılda bir gün ama.
560[16:36:08]
<HamSe>
bu olay ile siirt olayı birbirine çok yatkın bir izlenimde.
561[16:36:10]
<Eylül>
Bunlar o günün güneş ışığı hesaplamalarıyla elde edilmiş ama bunun nasıl yapıldığıyla alakalı da ne bişey yok.
562[16:36:16]
<HamSe>
var.
563[16:36:26]
<HamSe>
hangi ünv. hatırlayamadım ama.
564[16:36:33]
<HamSe>
bu sistem bozulmuş siirtte.
565[16:36:54]
<HamSe>
onu düzeltmek için altı yıl kadar sanırım uğraşmışlar sistemi normal'e çevirmişler.
566[16:37:00]
<HamSe>
şu an aktif diye biliyorum.
567[16:37:24]
<HamSe>
ama hesaplar güneş hesaplamaları ve Ebced değerleri ile ortaya çıkmış.
568[16:37:25]
<Eylül>
O zamanki şartlarda bu nasıl hesaplanmış ne argümanlar yok.
569[16:37:41]
<Eylül>
Evet yapılmış, hesaplanmış.
570[16:37:48]
<Eylül>
Az önce de dediğim gibi
571[16:37:49]
<HamSe>
ama nasıl ?
572[16:38:07]
<Eylül>
Giza üçlemesi yıldızlar hesaplanarak yeri belirlenmiş.
573[16:38:37]
<Eylül>
O şartlarda neler kullanılmış bilinmiyor.
574[16:38:57]
<Eylül>
Eldeki hiyeroglifleri kullanarak varsayıma ulaşılmaya çalışıyor.
575[16:40:40]
<HamSe>
İbrahim Hakkı hz. Mağrifetnamesini okuma fırsatınız oldu mu bilmiyorum.
576[16:40:57]
<Eylül>
Olmadı.
577[16:40:59]
<HamSe>
ama bu tarz açılımlardan çokca söz etmiş.
578[16:41:08]
<Eylül>
Sorun burda zaten.
579[16:41:19]
<HamSe>
bilmese bu kadar açıklayamazdı.
580[16:41:32]
<Eylül>
Yazının varlığından mütevellit bizlere kadar ulaşıyor.
581[16:41:32]
<HamSe>
varsayım üzerine kitap yazmazdı diye düşünüyorum.
582[16:41:53]
<Eylül>
Ama piramitler zamanında ulaşan arfüman sayısı çok az.
583[16:42:03]
<HamSe>
belkide var.
584[16:42:08]
<Eylül>
Hep hiyeroglifler üzerinden varsayım yapılıyor.
585[16:42:10]
<HamSe>
bakış açımız farklı.
586[16:42:29]
<Eylül>
Sonuç olarak onlar birer resim.
587[16:42:32]
<HamSe>
Aynen.
588[16:42:37]
<Eylül>
Her bakan farklı yorumlayabilir.
589[16:42:43]
<Eylül>
Yazı gibi olmuyor.
590[16:43:00]
<HamSe>
Araştırmalarımız devam ediyor.
591[16:43:10]
<HamSe>
her gün yeni bir fırsat.
592[16:43:15]
<Eylül>
Araştırmacıların da araştırmaları devam ediyor.
593[16:43:44]
<HamSe>
bekleyelim o zaman. ))
594[16:44:01]
<HamSe>
Araştırsınlar. Bize de açıklarlar herhalde.
595[16:44:13]
<HamSe>
Bir konu daha var aslında piramitlerde.
596[16:44:26]
<HamSe>
Tesla taşınabilir elektirği bulduğu idda ediliyor.
597[16:44:53]
<HamSe>
ama piramitlerin görselleri incelendiğinde piramitlerin tepelerindeki başlıklar altın idi.
598[16:44:54]
<Eylül>
Bu da başka güne kalsın.
599[16:44:59]
<HamSe>
pardon.
600[16:45:03]
<Eylül>
Çıkmam gerekli.
601[16:45:04]
<HamSe>
Son 16 dk nız.
602[16:45:11]
<Eylül>
Evet.
603[16:45:12]
<HamSe>
Tamamdır.
604[16:45:24]
<HamSe>
Teşekkür ederim. Çok güzel bir sohbet oldu.
605[16:45:33]
<Eylül>
Ben teşekkür ederim.
606[16:45:37]
<Eylül>
Kolay gelsin.
607[16:45:43]
<HamSe>
Biraz devrelerimiz yandı ama iyi geldi.
608[16:45:44]
<Eylül>
Hayra karşı.
609[16:46:08]
<HamSe>
hayırlı Akşamlar.
610[16:46:23]
<Eylül>
Yanacak bi devre yok. Araştırıyorlar ki insanlar konuşsun diye.
611[16:46:29]
<Eylül>
Hakkı verildi diyelim.
612[16:46:54]
<Eylül>
Hayırlı akşamlar.
613[16:46:56]
<HamSe>
Hakkı nı Alabilenlerden olmak dileğiyle.
614[16:47:00]
<HamSe>
Hoş kalınız.
615[17:00:11]
<Mac>
Hmm... Bu nedir böyle NoMercy ? Yarım porsiyon op mu ? ;P 15,15 6,6 0,12 Geveze mIRC 6,6 15,15 
616[17:24:35]
<HamSe>
.geveze
617[17:34:46]
<HamSe>
Ejderico,
618[17:34:50]
<HamSe>
Müsaitmisin ?
619[17:34:55]
<Ejderico>
efendim dostum
620[17:35:24]
<HamSe>
[10:16]» <Ejderico> yavrusu var emziremez, ayaklari var yuruyemez, yuzgeci var yuzemez?
621[17:35:28]
<HamSe>
cevabı nedir?
622[17:35:50]
<Ejderico>
deniz anasi :)
623[17:36:13]
<HamSe>
Teşekkür Ederim.
624[17:36:20]
<HamSe>
Deniz anası yüzer.
625[17:36:22]
<HamSe>
ama.
626[18:05:12]
<SeDa>
slm herkese
627[18:05:38]
<SeDa>
hayırlı cumalar
628[18:07:13]
<Fearless>
selam.
629[18:16:42]
<Tom>
:)
630[18:21:05]
<Tom>
:)
631[18:22:27]
<SeDa>
ben gider iyi aksamlar
632[18:45:53]
<Jayo`FeLoNy>
Benle güzelsin bensiz zurna tavuk dürüme benziyon :)
633[18:52:40]
<Tom>
:)
634[18:52:57]
<RaMSeS>
Hmm... Bu nedir böyle NoMercy ? Yarım porsiyon op mu ? ;P 15,15 6,6 0,12 Geveze mIRC 6,6 15,15 
635[18:56:17]
<Tom>
:)
636[19:44:51]
<Mustafa>
SA
637[19:53:45]
<Sword>
SeLam ..
638[19:58:03]
<Tom>
:)
639[20:03:46]
<aGa>
:D
640[20:03:50]
<aGa>
allah razı olsun ya
641[20:03:50]
<Key>
Hehe çok sağol ya . Manyak Karizma oldu... :))
642[20:03:57]
<aGa>
ver ver :D
643[20:04:16]
<HLS>
10,10l10,1 VaLeK 10,10l 1,10 (+v) için Teşekkürler...  10,10l10,1 AfraN v.IV 10,10l
644[20:04:29]
<AmiRaL>
Hehe çok sağol ya VaLeK :)) 15,15 6,6 0,12 Geveze mIRC 6,6 15,15 
645[20:11:15]
<Tom>
Hehe çok sağol ya VaLeK :)) 15,15 6,6 0,12 Geveze mIRC 6,6 15,15 
646[20:15:29]
<Sword>
Çirkin kadınLar Ölsün, Amin :)
647[20:28:48]
<Barut>
ErzincanLı OnLiNe ..
648[20:28:48]
<Barut>
Dikkat Dikkat
649[20:30:42]
<lostintime>
merhabaa
650[20:33:58]
<Tom>
:)
651[20:36:32]
<Tom>
:)
652[20:39:21]
<gRaL>
selam ederim
653[20:39:57]
<By46ErzM>
Selam kanal
654[20:40:00]
<By46ErzM>
.çay kanal
655[20:41:52]
<By46ErzM>
Güzel bir sessizlik
656[20:41:58]
<By46ErzM>
Hava da güzel
657[20:42:02]
<By46ErzM>
Dırım dırım dırım
658[20:42:48]
<By46ErzM>
:slight_smile:
659[20:48:07]
<By46ErzM>
Falan filan
660[20:50:46]
<By46ErzM>
Ele bele
661[20:50:50]
<By46ErzM>
Neydim
662[20:53:14]
<By46ErzM>
.geveze
663[20:53:29]
<By46ErzM>
Peh peh
664[20:54:09]
<By46ErzM>
Hele hele
665[20:54:15]
<By46ErzM>
Vay vay
666[20:54:20]
<By46ErzM>
Dırım dırım dırım
667[20:54:22]
<By46ErzM>
:slight_smile:
668[20:58:11]
<By46ErzM>
Hadi bakalım
669[21:03:35]
<Tom>
:)
670[21:15:36]
<KaRaN>
Hmm... Bu nedir böyle NoMercy ? Yarım porsiyon op mu ? ;P 15,15 6,6 0,12 Geveze mIRC 6,6 15,15 
671[21:23:02]
<Halid>
“Onca kalabalığa rağmen bu nasıl yalnızlık! “ NoMercy
672[21:33:09]
<Mustafa>
SA
673[21:59:09]
<neXus>
Selam, İyi akşamlar
674[22:20:34]
<xzuuzx>
herkese selam ona hasret.
675[22:21:22]
<xzuuzx>
ne güzel kadınlar var be.
676[22:25:16]
<xzuuzx>
mutlu musunuz?
677[22:29:34]
<Dehliz>
!sans
678[22:29:34]
<Dehliz>
10,10l10,1 DevelBot Voice (+) icin tesekkur. 10,10l 1,10 AS 10,110,1 AfraN v.IV 10,10l
679[22:29:38]
<Dehliz>
Yes
680[22:29:51]
<Dehliz>
!söz
681[22:29:56]
<Dehliz>
4;d
682[22:29:58]
<xzuuzx>
her şey insan içindir.
683[22:32:59]
<xzuuzx>
uzun kadınları sevmek ile hüküm giydim kısa kadınlardan nasibe bir şey düşmedi.
684[22:33:14]
<xzuuzx>
kendime uzun ve güzel kadınlardan sevilecek bir hatun seçtim.
685[22:34:34]
<xzuuzx>
hanımefendi, gözlerine biraz daha su ekledi çünkü belli ki daha ağlayacak idi.
686[22:35:50]
<xzuuzx>
kabak tatlısı biraz ceviz biraz da tahin, harika..
687[22:40:14]
<xzuuzx>
yaşlandık yaş aldık.
688[22:43:06]
<xzuuzx>
beyaz kadınlar gülerdi gözlerimin içlerinde.
689[22:47:16]
<xzuuzx>
ağzının bir kıvrımından cesaret bularak konuşmaya başladı.
690[22:49:37]
<xzuuzx>
akıllı adamlar gurbetçi kadınlar ile evlenir çok akıllı adamlar ise direkt yabancı kadınlar ile evlenir.
691[22:55:18]
<xzuuzx>
patavatsız.
692[22:57:42]
<xzuuzx>
sizler bağımlısınız.
693[23:02:58]
<Semt>
12,02I02,12I00,02 NoMercy Halfop (%) icin tesekkur. 02,12I12,02I 12,02I02,12I00,02 AfraN IX 02,12I12,02I
694[23:05:41]
<xzuuzx>
Bir radyo kanalını bana verin de felsefe dersleri yapalım.
695[23:06:19]
<Dehliz>
Yol mu dayanır3.5.
696[23:06:22]
<Dehliz>
!söz
697[23:11:09]
<xzuuzx>
bin çeşit gülünç ile gülümsenmelidir senin yüzün.
698[23:12:12]
<xzuuzx>
gözlerinizden yağmur yağdırıyor ise bir erkek adam, yetsin.
699[23:14:16]
<xzuuzx>
Genç iken peş-peşe kaç tane hatun sevdiğimi hatırlamıyorum.
700[23:15:24]
<xzuuzx>
erkek adam aşık olmaz BABA olur.
701[23:27:15]
<xzuuzx>
insanın en çok kendisine sarkıntılık ettiği saatlerdeyiz.
702[23:28:45]
<xzuuzx>
arada bir intihar sizi de yoklamaz mı?
703[23:32:13]
<xzuuzx>
yüzü güzel kızların gözlerinde parlayan benim.
704[23:32:57]
<Mustafa>
SA
705[23:34:07]
<xzuuzx>
ben sizlere bir şeyler anlatmaya bıraktım.
706[23:35:00]
<xzuuzx>
kadınların ne kadar değerli varlıklar olduğunu anladğımız vakitlerdeyiz (çayıdır, tatlısıdır meyvesidir)
707[23:35:14]
<xzuuzx>
kadınlar olmasa idi biz erkekler hep eksik kalırdık hep :)
708[23:36:31]
<xzuuzx>
parfüm kokusundan midem bulanır.
709[23:37:25]
<Dehliz>
!söz
710[23:37:31]
<Dehliz>
4;d
711[23:37:32]
<xzuuzx>
biz erkekler güzel kadınların haklarını ödeyemeyiz.
712[23:40:27]
<xzuuzx>
kalk düğüne gidelim.
713[23:41:06]
<Mustafa>
Exit geceniz güzel olsun
714[23:43:47]
<xzuuzx>
cani bir kadın sevdim ve benim için kendini astı.
715[23:48:00]
<Dehliz>
!söz
716[23:52:05]
<xzuuzx>
göçmen kadınlar göçmen kuşların sırtlarında uçup gittiler.

Profesyonel Dijital Hizmetler

SMSAL.COM.TR

Türkiye'nin En Güvenilir Geçici SMS Onay Platformu!

WhatsApp, Facebook, Telegram, Instagram, Twitter, TikTok, Discord, Snapchat, LinkedIn, Pinterest ve 500+ platformda hesap doğrulama için premium geçici telefon numaraları. Anında SMS alın, hesaplarınızı güvenle onaylayın!

  • ⚡ Anında SMS Alma Garantisi
  • 🌐 500+ Platform Desteği
  • 🔒 SSL Güvenlik Sertifikası
  • 📱 Mobil Uyumlu Panel
  • 💳 Güvenli Ödeme Sistemi
  • 🎯 Otomatik SMS Yönlendirme
  • 👥 Toplu Hesap Oluşturma
  • 🚀 API Entegrasyonu
SMSAL'a Hemen Git

APIUP.COM.TR

Geliştiriciler İçin Profesyonel API ve VDS Hizmetleri!

Yüksek performans VDS sunucuları, WhatsApp & Telegram API'leri, Skype entegrasyonu, sanal numara oluşturma, radyo hosting, IRC botları ve modülleri, IRCd yazılımları. Geliştiriciler için kapsamlı API çözümleri ve bulut hizmetleri!

  • 💬 WhatsApp Business API
  • 📢 Telegram Bot API
  • 🖥️ Performans Odaklı VDS
  • 🤖 IRC Bot Geliştirme
  • 📞 Sanal Numara API
  • 📻 Radyo Hosting Çözümleri
  • 🔧 Özel Yazılım Geliştirme
  • ☁️ Bulut Sunucu Hizmetleri
APIUP'a Hemen Git

BFSistem Güvencesi ile Profesyonel Hizmet

2020'den beri binlerce müşteriye hizmet veren güvenilir platformlar. Müşteri memnuniyeti %99.8, 7/24 teknik destek, güvenli ödeme sistemi.
Tüm hizmetlerimiz SSL sertifikası ile korunmaktadır.

Yükleniyor...